۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۳۴۱۳۷
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خبر داد؛

فعالیت ۲۳۵ گروه جهادی در شهرستان بروجرد

فعالیت ۲۳۵ گروه جهادی در شهرستان بروجرد
شجاعی از فعالیت ۲۳۵ گروه جهادی در شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: به مناسبت آغاز هفته بسیج سازندگی ۳۶ گروه جهادی شروع به فعالیت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، غلامرضا شجاعی، ظهر امروز در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ که در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد،  از آغاز فعالیت ۳۶ گروه جهادی خبر داد و گفت: این گروه ها شامل هشت گروه عمرانی، ۱۰ گروه پزشکی، یک گروه اقتصادی و سایر گروه ها در بخش های فرهنگی، آموزشی و ورزشی است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۰۰ گروه جهادی در بروجرد فعالیت داشتند، افزود: به همت گروه‌های جهادی در مجموع سال گذشته بیش از ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه توزیع شده است.

شجاعی با بیان اینکه اکنون 235 گروه جهادی در قالب سه هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان در جهت محرومیت زدایی در نقاط مختلف شهرستان فعالیت دارند، افزود: در فروردین امسال نیز سه هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش چهارمیلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

وی عنوان کرد: ایجاد هفت صندوق قرض‌الحسنه، رفع مشکل ۹۰ واحد تولیدی، ایجاد اشتغال هزار و ۳۰۰ نفر با اهدای تسهیلات اشتغال و فعال‌سازی واحدهای تولیدی، برگزاری دوره آموزش فنی و حرفه‌ای برای ۲ هزار ۱۸۲ نفر از اقدامات بسیج سازندگی است.

شجاعی اظهار کرد: احداث بیش از چهار هزار و ۵۰۰ متر کانال آب‌ بر کشاورزی در روستاهای بروجرد با مشارکت اهالی، ویزیت رایگان، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از دیگر اقدامات صورت گرفته است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات