۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۳۳۹۲۲
مدیر کل تبلیغات تبلیغات اسلامی اصفهان:

هیئات مذهبی در جامعه باید وحدت آفرین باشند

هیئات مذهبی در جامعه باید وحدت آفرین باشند
اصفهان – حجت الاسلام فوقی با بیان اینکه بهائیت به دنبال جذب جوانان است، گفت: هیات مذهبی در برابر تهدیدات بهائیت فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی فوقی پیش از ظهر امروز در نشست فصلی شورای هیئات مذهبی استان اصفهان که درمرکز هیات حسینی نخل صدره و سرفره کاشان برگزار شد، با اشاره به اینکه الگوبرداری در اسلام را نمی‌توان نادیده گرفت، گفت: ائمه اطهار(ع) الگو بودند و الگو معرفی می‌کردند.

وی یکی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی را الگو بودن انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: یکی از معجزات انقلاب این بود که امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را به عنوان الگو در برابر ظالمان جهان معرفی کرد و امروز انقلاب اسلامی به همه دنیا صادر شده است.

مدیر کل تبلیغات تبلیغات اسلامی استان اصفهان نقش هیات مذهبی به عنوان الگو را نقش بی بدیلی دانست و از اینکه از الگوی هیئات مذهبی در حال فاصله گرفتن هستیم ابراز تأسف کرد.

حجت الاسلام فوقی با تاکید بر پرهیز از هرگونه اختلاف در هیئات مذهبی، گفت: هیئات مذهبی در جامعه باید وحدت آفرین باشند و برای ایجاد وحدت تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امروز هیئات مذهبی باید حلقه اتصال، حلقه وصل و مرکز انس در برابر تهدیدات بهائیت باشند، متذکر شد: امروز در حالیکه سرگرم اختلافات داخلی هستیم، بهائیت به دنبال جذب جوانان هستند.

مدیر کل تبلیغات تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پهلوی قابل دفاع نیست که برخی بخواهند آن را تطهیر کنند، یادآور شد: انقلاب اسلامی امروز به سرعت در حرکت است.

حجت الاسلام فوقی انتخاب سید علی اکبر جلال زاده به عنوان مشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در امور جوانان استان را نشانه شایستگی این جوان کاشانی دانست و افزود: از این فرصت باید بیشترین بهره برداری را برای ورود جوانان به شورای هیئات مذهبی کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از وضعیت فعلی جوانان در استان اصفهان ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: جوانان امروز در رابطه با اسلام و هاهیت هیئات مذهبی سوالات زیادی دارند که باید پاسخگوی سؤالات جوانان بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات