۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۳۳۰۰۰

قدردانی مردم از «سردار رادان» برای طرح برخورد با کشف حجاب

قدردانی مردم از «سردار رادان» برای طرح برخورد با کشف حجاب
با درج کمپین و ثبت بیش از ۵۰ هزار امضا طی ۴ روز، مردم خواستار برپایی مراسم تجلیل و تکریم از سردار رادان شدند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، «تقدیر و تشکر از سردار رادان بابت برخورد با کشف حجاب» عنوان کمپینی است که در ۲۳ فروردین ثبت شده و تا امروز ۲۷ فروردین بیش از 50 هزار امضا را به خود اختصاص داده است؛ آن هم به صورت خودجوش و توسط مردمی که از اوضاع کشف حجاب و رواج فساد در جامعه اسلامی‌ خسته شده و به ستوه آمده بودند.

امضاکنندگان این پویش به اجرای طرح عفاف و حجاب و برخورد جدی پلیس با کشف حجاب اشاره و بیان کردند: «سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور در گفت‌وگویی به مهمترین دغدغه مردم در جامعه اشاره کرده و گفتند که در سه حوزه معابر عمومی، خودرو و اماکن اقداماتی برای مقابله با کشف حجاب از شنبه ۲۶ فروردین صورت خواهد گرفت و فرد با استفاده از تجهیزات هوشمند شناسایی و به مراکز قضایی معرفی می‌شود.

با توجه به آغاز طرح برخورد با بدحجابی و کشف حجاب در معابر، اصناف و خودروها توسط سردار رادان، قدردان زحمات‌ وی هستیم».

گفتنی است طرح برخورد با بدحجابی از روزهای گذشته در سراسر کشور کلید خورد؛ آن هم با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته و دوربین‌هایی که به گفته فرمانده کل انتظامی کشور احتمال خطا ندارند.

طرح جدیدی که سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی فرماندهی کشور از اجرای آن بلافاصله بعد از اجرای طرح‌های ضربتی مقابله با سرقت و جمع‌آوری معتادان متجاهر خبر داد.

سردار رادان از ابتدای فرماندهی خود اعلام کرد که دغدغه‌های مردم مهمترین وظیفه ای است که بر دوش وی و همکارانش قرار دارد و پاسخ دهی مناسب به این دغدغه ها را در دستور کار دارد تا آنجا که درست در روزهای آغازین اجرای مأموریت خود در فرماندهی کل انتظامی کشور از مقابله جدی با سارقان به عنوان اولویت اول پلیس خبر داد و به تمام فرماندهان و مأموران انتظامی کل کشور ابلاغ کرد که طرح برخورد و دستگیری سارقان و مالخران را در دستور کار داشته باشند.

بعد از آن نیز طرح جمع آوری معتادان متجاهر را اجرا کرد و حالا از اجرای طرح برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در معابر عمومی، خودروها و اصناف خبر داده است؛ چراکه در ماه‌های اخیر وضعیت حجاب در برخی مناطق نگرانی مردم را در بر داشته و به مطالبه میلیونی جامعه اسلامی و شهروندان تبدیل شده است؛ تا آنجا که با ثبت ده‌ها عنوان کمپین بیش از یک میلیون امضاء جمع شده و مخاطبان از مسوولان برخورد جدی با کشف حجاب را خواستار شده اند.

مالک شریعت ناصری
ارسال نظرات