۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۳۲۶۱۵
حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل:

حوزه خواهران خود را در توسعه مسئله «حجاب» متعهد می داند

حوزه خواهران خود را در توسعه مسئله «حجاب» متعهد می داند
حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل درباره نقش حوزه خواهران در تبیین مسئله حجاب، گفت: خود را در بروز و توسعه این فریضه متعهد می‌دانیم.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در گفت‌وگویی درباره نقش حوزه‌های علمیه در تبیین مسئله حجاب گفت: حجاب ضرورت مذهب و دین است. از آنجایی که حوزه‌های علمیه در راس خود متدین‌سازی جامعه را به عهده دارند، حوزه‌های علمیه خواهران خود را در بروز و توسعه این فریضه متعهد می‌داند. ما باید متناسب با نسل جدید زبان جدیدی را فراگیریم.

وی درباره سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم توضیح داد: هر دستگاهی با تلاش یکساله خود فعالیتش را در نمایشگاه قرآن در معرض مخاطبان قرار می‌دهد. بحمدالله امسال هم بخش جدیدی به نمایشگاه قرآن اضافه شده است. از جمله بخش مشاوره‌های حوزه‌ علمیه خواهران جزو موضوعات خوبی است که ارائه خدمات در آنجا نتیجه پژوهش و آموزش است. امید است که باتوجه به نیازهای جامعه و مخاطبین دستگاه‌ها به ارائه محصولات نو بپردازند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران درباره یکی از بخش‌های نمایشگاه قرآن مبنی‌بر احیای جلسات خانگی قرآن توضیح داد: همانطور رهبر معظم انقلاب در احیای جلسات خانگی قرآن به معنای هسته اولیه همه فعالیت‌ها در جامعه تاکید دارند، این بخش از نمایشگاه کار خوبی است که طرح‌های متنوعی را برای سنین و اقشار مختلف فراهم کرده است.

ارسال نظرات