۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۷۳۲۵۸۶
حجت الاسلام والمسلمین عیدی بیرانوند:

مبارزه با ظلم تکلیف شرعی مؤمنان است

مبارزه با ظلم تکلیف شرعی مؤمنان است
حجت الاسلام والمسلمین عیدی بیرانوند، با بیان اینکه مبارزه با ظلم تکلیف شرعی مومنان است، گفت: بنا بر حکم خداوند هرکجا ظلمی رخ دهد مسلمانان باید با آن مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین اکبر عیدی بیرانوند، ظهر امروز، در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس در مصلی الغدیر خرم آباد، با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: دفاع از مستضعفین یک تکلیف دینی و شرعی است.

نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و هرزگوین و بالکان افزود: مبارزه با ظالم، حکم خداوند بوده و هرکجا ظلمی رخ دهد مسلمانان باید با آن مقابله کنند.

وی ادامه داد: شاخصه های قرآنی در دفاع از فلسطین وجود دارد و مخاطب آن همه جامعه هستند و با توجه به آیات قرآن دشمنان، شدیدترین دشمنی را با مومنان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عیدی با بیان اینکه پیروی و همراهی با گمراهان گذشته و تابع هوس‌ها بودن شاخص دشمنان است، گفت: هرکه پیرو هوای نفس باشد و از حدود الهی خارج شود، از رحمت خداوند به دور است.

حجت الاسلام والمسلمین عیدی با تاکید بر ضروزت حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: به حکم دین، قرآن و انسانیت و به حکم قانون خلقت و حمایت از مظلومان باید در این راهپیمایی شرکت کنیم و در برابر ظلم بایستیم.

نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و هرزگوین و بالکان تصریح کرد: اهتمام به امور مسلمین و ایجاد اتحاد بین امت اسلام برای دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم ضروری است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات