۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۳۲۵۲۴

دعوت مراجع تقلید، علما و سران کشوری از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت مراجع تقلید، علما و سران کشوری از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس
مراجع تقلید، علمای حوزه علمیه و سران کشوری و لشکری در پیام هایی جداگانه مردم ایران و مسلمانان جهان را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

اشاره: امام خمینی در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸، مطابق با 13 رمضان 1399 پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای دفاعی اسرائیل، طی پیامی که خطاب به مسلمین ایران و جهان صادر کردند از مسلمانان جهان خواستند تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

متن پیام بنیانگذار جمهوری اسلامی به شرح ذیل است:

بسم اللَّه الرحمن الرحیم‏

من در طى سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم، که اکنون این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینى شدت بخشیده است، و بویژه در جنوب لبنان به قصد نابودى مبارزان فلسطینى، پیاپى خانه و کاشانه ایشان را بمباران مى‏کند.

من از عموم مسلمانان جهان و دولتهاى اسلامى مى‏خواهم که براى کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. و جمیع مسلمانان جهان را دعوت مى‏کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است، و مى‏تواند تعیین‏کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب، و طى مراسمى همبستگى بین المللى مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونى مردم مسلمان اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزى مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم. و السلام علیکم و رحمة اللَّه و برکاته.

از آن روز به بعد تا به امروز مردم ایران و تبع سایر مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با مشت های گره کرده فریاد انزجار خود را بر سر صهیونیست های غاصب زده و آزادی فلسطین مقاوم را خواستار هستند و در چنین ایامی بزرگان اسلام خصوصاً مراجع تقلید جهان تشیع در پیام هایی مردم را به حضور در این راهپیمایی دعوت می کنند تا با حضور گسترده خود حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به دنیا اعلام کنند.

از این رو خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در یک بسته خبری پیام مراجع تقلید، علما، نهادهای حوزوی و سران کشوری و لشکری را جمع آوری کرده است.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

لزوم حضور همگانی مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس

حضرت آیت الله مکارم شیرازی بر حضور همگانی مسلمانان جهان برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد، متن پیام به این شرح است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان میعاد مسلمانان و آزادی خواهان جهان در دفاع از حقوق پایمال شده مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قلمرو سرزمین های اسلامی است. مسجد الاقصی محل معراج پیامبر اکرم(ص) و قبله گاه نخست مسلمانان بیش از شصت سال است که غصب شده و مدعیان حقوق بشر و دموکراسی بر جنایات هر روزه رژیم صهیونیستی چشم بسته و نظاره گرند.

اما آنچه اهمیت دارد این است که جهان اسلام خود را در برابر این مسأله مسئول بداند و رهبران و متولیان امور نسبت به آزادی قدس و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین بی تفاوت نباشند و با اطمینان به وعده نصرت الهی تا آزادی سرزمین های اشغالی و مسجد الاقصی که إن‌شاءالله دور نخواهد بود از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و یکایک مسلمانان جهان با پاسداشت روز قدس و شرکت در راهپیمایی آن در این حرکت عظیم سهیم باشند چرا که قرآن کریم می فرماید: ألا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

مسلمانان با شکوه و عظمت در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند

حضرت آیت الله نوری همدانی با انتشار پیامی مسلمانان جهان را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد که متن آن به این شرح است:

امسال روز قدس از هر سال حساس تر به نظر می رسد و بایستی مسلمانان جهان با شکوه تر و با قدرت بیشتر، با وحدت و اجتماع بیشتر شرکت کنند.

 با قدرت خود به میدان بیاییم و عظمت و قدرت مسلمان ها را به تمام جهان نشان دهیم؛ از آغاز امام فرمود اسرائیل غده سرطانی است از آن روز مسلمان ها باقدرت جلو آمدند و قدرت خود را نشان دادند و امسال فکر می کنم سال سقوط اسرائیل و این غده سرطانی است ان شاء الله تعالی.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

مسلمانان برای نابودی رژیم غاصب اسرائیل به پا خیزند

حضرت آیت الله سبحانی با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد. متن پیام به این شرح است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف حضرت امام خمینی (ره) روز قدس نامگذاری شده است و هدف از این نامگذاری این است که مسلمانان جهان همگان به کمک مظلومان فلسطینی برخیزند و نابودی نظام غاصب صهیونیسم را از خداوند متعال درخواست کنند.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

شرکت در راهپیمایی روز قدس برهمگان لازم است

حضرت آیت الله جوادی آملی اولین مسئله مسلمین در بیش از نیم قرن اخیر را جریان فلسطین دانست و در پیامی خواستار حضور همگانی در راهپیمایی روز قدس شد که متن آن به این شرح است:

روز قدس و راهپیمایی روز قدس از سنت های حسنه امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) است که بر همه ما لازم است شرکت کنیم.

روز قدس تنها برای آزادسازی محرومان فلسطین نیست، بلکه روز قدس قداستی دارد به طول و عرض جهان اسلام، اوّلین مسئله مسلمین در بیش از نیم قرن اخیر جریان فلسطین بود.

حضور همگان در این راهپیمایی هم تقویت مظلوم است و هم تضعیف ظالم؛ امیدواریم همگان در این آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که پیام امام راحل را احیا می‌کنند، در راهپیمایی شرکت نمایند.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

دعوت جامعه مدرسین از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای اعلام کرد: حضور گسترده و جهانی امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان موجب اکمال بهره مندی‌های مسلمین از برکات رمضان الکریم خواهد شد.

جامعه مدرسین ضمن دعوت از عموم مؤمنین و آزادگان برای حضور پرشور در این میدان عظیم مجاهدت، یاد و نام شهدای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را گرامی می‌دارد و تأکید می‌کند که تداوم مقاومت در سرزمین‌ فلسطین و حمایت‌های جهانی از مجاهدان فلسطینی، قدس شریف را آزاد خواهد کرد و این پاره تن جهان اسلام به آغوش ملت اسلامی باز خواهد گشت؛ ان شاءالله.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

دعوت مرکز مدیریت به راهپیمایی روز قدس

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه از حقوق ملت مظلوم فلسطین و محکوم نمودن رژیم غاصب اسراییل، از عموم طلاب و روحانیون عزیز و مردم همیشه در صحنه و مومن ایران اسلامی، میخواهد قویتر از گذشته با حضور خود در راهپیمایی باشکوه روز قدس، جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم منحوس را محکوم کرده و در راستای نیل مردم مظلوم فلسطین به آرمان آزادی قدس شریف از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، همکاران، اساتید و طلاب سراسر کشور به همراه طلاب، اساتید و همکاران جامعه الزهراء سلام الله علیها نیز ضمن همراهی هر ساله با مردم شریف ایران اسلامی در راهپیمایی های روز قدس، انزجار و نفرت بیش از پیش خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می دارد و از تمامی اقشار و آحاد ملت عظیم الشأن این مرز و بوم دعوت می کند بار دیگر با حضور گسترده و معنادار خود در راهپیمایی روز قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی رحمه الله علیه و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست ها و حامیان آنان اعلام نمایند.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

دعوت مرکز بسیج اساتید برای حضور در راهپیمایی

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن حضور باشکوه درجمعِ خروشان راهپیمایان روز قدس امسال، از همه آحاد و اقشار امت حزب الله دعوت می نماید یک بار دیگر باحضورِ هوشمندانه و امید بخش خود نقش امامت و محوریت در پیشتازی از مردم ستمدیده فلسطین به نمایش گذاشته و موجبات رضایت باری تعالی و خشنودی حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنافداه) را جلب نموده و دین خود را به امام و شهیدان والامقام در تداوم مکتب شهیدحاج قاسم سلیمانی(رضوان الله علیه وعلیهم اجمعین) ادا نمایند.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

روز قدس یادگار امام خمینی است

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به شلیک ده‌ها موشک مقاومت به سرزمین های اشغالی در روزهای گذشته، یادآور شد: ملت فلسطین به برکت حمایت ملت‌های مسلمان و مردم ایران امروز قدرتمند و دارای توان دفاعی نظامی بالایی است به طوری رژیم‌صهیونیستی هم در برابر قدرت موشکی مقاومت اظهار ناتوانی می‌کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با دعوت از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: ملت مسلمان ایران امسال هم با حضور باشکوه همراه با شور و شعور در راهپیمایی روز جهانی قدس مایه دلگرمی و امید ملت مسلمان فلسطین و زوال و نابودی رژیم صهیونیستی خواهند شد.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

حضور مردم برگ زرینی دیگری را رقم می زند

آیت الله سعیدی از ملت ایران دعوت کرد مانند راهپیمایی روز ۲۲ بهمن پارسال که حماسه آفرینی کردند در این راهپیمایی نیز به قصد عبادت به ندای امام راحل و تاکید رهبر انقلاب لبیک بگویند و با حضور در این راهپیمایی سرنوشت ساز افتخار و حماسه‌ای دیگر به اوراق زرین نهضت انقلاب اسلامی بیفزایند و باعث امید و دلگرمی دوستان و ناامیدی دشمنان و در نهایت فروپاشی این نظام غاصب و اشغالگر شوند.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

روز جهانی قدس هر ساله خواب را از چشم دشمنان می رباید

آیت الله آملی لاریجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام گفت: با تقدیر از استقامت و ایستادگی ملت انقلابی و عزیزمان در همه صحنه ها،  از مردم بصیر و وقت‌شناس ایران اسلامی و نیز از همه آزادگان جهان دعوت می‌کنم تا در حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین، با حضور در راهپیمایی  روز جهانی قدس، در حضوری شورانگیز، پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته، با سردادن ندای وحدت علیه اشغالگران، با یاری حق متعال به پشتیبانی از ستم‌دیدگان قدس شریف  بشتابند.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

حضور در راهپیمایی عمل صالح سیاسی است

آیت الله کعبی از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی خواست تا در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تاکید به به اهمیت و ضرورت شرکت باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: راهپیمایی گسترده روز قدس در سرتاسر امت اسلامی یک عمل صالح سیاسی است و نوعی تجلی پیوند امت با امامت در جهت تحقق آرمان دفاع از مقدس ترین سرزمین اسلامی و قبله اول مسلمین است و در واقع، روز قدس روز اسلام و امت اسلامی، روز تقوا و ایمان، عمل صالح، صبر، استقامت و پایداری امت اسلامی در برابر تجاوز، ستمگری و جنایتکاری رژیم صهیونیستی است.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

روز قدس نماد اتحاد امت اسلامی

آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به این که فلسطین به زودی آزاد می شود ابراز کرد: قطعاً روز جهانی قدس منتهی به پیروزی و آزادی قدس و سرزمین فلسطین خواهد شد و در آن زمان، همه امت اسلام در جبهه واحدی قرار خواهند گرفت و روز قدس در واقع، نماد و رمز وحدت و اتحاد خواهد بود.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

اساس رژیم صهیونیستی مقابله با اسلام است

آیت الله فاضل لنکرانی گفت: مقابله با صهیونیست‌ها فقط یک شعار سیاسی نیست و راهپیمایی روز قدس قبل از اینکه یک شعار سیاسی باشد یک فریاد دینی است؛ فریادی است که مسلمانان واقعی باید سر دهند و خطر این رژیم را به همه دنیا اعلام کنند و خواستار محو و نابودی آن باشند. زیرا او دنبال نابودی مسلمانان و محو اسلام و تشیع است.

وی  با ابراز خرسندی از تشکیل هسته مقاومت در جهان اسلام و افزایش قدرت مجاهدین محور مقاومت از فداکاری‌های شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و ابراز داشت: این شهید کم نظیر همّت کرد و با فداکاری‌های شبانه روز خود مردم فلسطین را تجهیز نمود به طوری که امروز توانایی پاسخ به ضربه‌های اسرائیل را پیدا کرده‌اند. باید دعا کنیم قدرت حزب الله، مردم فلسطین و قدرت همه مسلمان‌ها در برابر کفر و استکبار زیادتر شود.

آیت الله فاضل در پایان با اشاره به جمله «اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد اسرائیل از بین می‌رود» از امام خمینی، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها با رسانه‌های بسیار قوی که در اختیار دارند نمی‌گذارند مسلمان‌ها بفهمند چه خبر است؟ شرکت در این راهپیمایی به عنوان یک عبادت و انجام وظیفه با زبان روزه است و امیدواریم با استمداد از خون شهدا هر چه زودتر شاهد روزی باشیم که از این رژیم اثری نباشد.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است

آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور حضور و وجود رژیم صهیونیستی را تهدیدی بزرگ برای منطقه و امت اسلامی ارزیابی کرد و گفت: ملت ایران و کشور‌های اسلامی در روز جهانی قدس بار دیگر با حضورشان نشان خواهند داد که حامی ملت مظلوم فلسطین و دشمن سرسخت اسرائیل غاصب هستند.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

تا آزادی کامل قدس پای اهدافمان ایستاده ایم

رئیس جمهور با بیان اینکه تا آزادی کامل قدس پای اهداف اسلام خواهیم ماند، از ملت بزرگ ایران خواست تا در روز جهانی قدس یکبار دیگر حضور پر شور خود را به همگان نشان دهند.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

روز جهانی قدس متمایز تر از سال های گذشته

وزارت کشور با دعوت برای حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: با وحدت گسترده‌تر کشورهای اسلامی در کنار آزادیخوان جهان، می توان به آزادی هرچه زودتر سرزمین‌های اشغالی و بازگشت حق مردم فلسطین برای تعیین سرنوشت خود امیدوار بود.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

نبض حیات اسرائیل روبه خاموشی است

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دوشادوش ملت بزرگوار ایران در راهپیمایی دفاع از فلسطین و حمایت از قدس شریف حضوری پررنگ و چشمگیر همگام با ملت بزرگ ایران خواهد داشت و آرزو داریم با حضور نائب امام زمان در قدس شریف با حضور نمایندگانی از ملت های جهان اسلام به زودی شاهد برگزاری نماز در قدس شریف باشیم.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

روز قدس متعلق به همه مستضعفان و ستمدیدگان عالم است

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سالگرد روز قدس، ضمن بزرگداشت شهدای عزیز این راه پر افتخار، از شیخ احمد یاسین و فتحی شقاقی گرفته تا سید عباس موسوی و عماد مغنیه و سیدالشهدای قدس، حاج قاسم سلیمانی عزیز، همه شما ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به حضور پرشور و دشمن ستیز در راهپیمایی روز قدس دعوت می نماید.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

قدس و فلسطین پاره ای جدانشدنی از امت بزرگ اسلامی

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شعار امسال روز قدس یعنی" فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی" را ارج نهاده و با بزرگداشت روز جهانی قدس از همه مسلمانان آزاده جهان دعوت می‌کند در راهپیمایی‌ها و مراسم ویژه این روز مقدس در سراسر جهان با هدف تحقق شعار امسال فعالانه حضور بهم رسانند وباردیگر جلوه ای دشمن شکن از اتحاد وانسجام امت رسول اعظم صلی الله علیه وآله وسلم را به نمایش گذارند.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

دعوت تشکل اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم به حضور همگانی در راهپیمایی روز قدس

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت ایام سوگواری شهادت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) و لیالی مبارک قدر، همگان را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می کند.

 

سپاه پاسداران انقلاب: انتفاضه فلسطین نویدبخش پایان حیات ننگین صهیونیست‌ها است
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از ملت ایران برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، انتفاضه فلسطین و شمشیر قدس را برنده تر از همیشه نویدبخش پایان حیات ننگین رژیم جعلی و موقتی صهیونیستی دانست.

 

دعوت مراجع تقلید، علما و سران کشوری از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

در بخشی از این بیانیه آمده است: ابتکار تاریخی ، ستودنی و تعیین کننده حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ، طی ۴۴ سال گذشته با تبدیل مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام ، امروز مهمترین عامل تغییر معادلات به نفع مقاومت ملت فلسطین و تحمیل اراده و برتری رزمندگان فلسطینی به رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی را در معرض جهانیان قرار گرفته است.

این بیانیه می‌افزاید: روند تحولات و رخدادهای این روزهای سرزمین های اشغالی نشان می دهد ، مقاومت فلسطین در طول تاریخ خود هیچگاه مانند امروز قدرتمند نبوده و در مقابل صهیونیست‌ها به رغم حمایت قدرت‌های سلطه‌گر غربی و امکانات گسترده نظامی و رسانه‌ای سلطه، چنین مستاصل و ناتوان نبوده اند.

این بیانیه وحدت ، انسجام و یکپارچگی جبهه مقاومت ضد صهیونیستی به ویژه گروه های مبارز فلسطینی و پای گذاردن نسل نوظهور جوان مومن و مجاهد به میدان مبارزه علیه اشغالگران را میراث مکتب شهید قدس سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت های ماندگار او در راستای تحقق راهبرد مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) مبنی بر تسلیح کرانه باختری توصیف و تصریح کرده است : انتفاضه جدید با ظرفیت های بالنده ، مقتدر و مصمم خود ، شمشیر قدس را برنده تر از همیشه بر رگ های حیات صهیونیست ها قرار داده و پایان رژیم جعلی و موقتی صهیونیستی را نوید می دهد.

این بیانیه در پایان با دعوت از اقشار و آحاد ملت عظیم‌الشأن ایران برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی سراسری روز قدس ، حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم و مقاومت فلسطین و توانمندسازی مقاومت اسلامی و انتفاضه فلسطین را راهبرد قطعی و خدشه ناپذیر نظام جمهوری اسلامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قلمداد و تاکید کرده است: روز جهانی قدس مظهر تجلی حمایت جهانی از فلسطین مظلوم و برائت از اسرائیل غاصب است و این پیام را به سردمداران رژیم غاصب و حامیان پلید آن به ویژه دولت تروریست و منفور ایالات متحده امریکا می دهد که شمارش معکوس برای اعلام پایان رژیم جنایتکار و اخراج اشغالگران سرزمین قدس آغاز شده است و هیچ عاملی قادر نخواهد بود مانع ضعف و تزلزل درونی منتهی به افول دولت و جامعه صهیونیستی شود.

 

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

لحظه شماری نابودی رژیم غاصب اسرائیل فرا رسیده است

ستاد کل نیروهای مسلح طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد: شمارش معکوس برای فروپاشی صهیونیسم آغاز شده، تا جایی که به فضل الهی در آینده‌ای نه چندان دور چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

فروپاشی رژیم صهیونیستی از هر زمان نزدیک تر است

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد: اکنون که به واسطه افشای چهره پلید رژیم صهیونیستی، طرح‌ عادی‌سازی روابط با شکست مواجه شده و موجی از اختلاف، درون آن را فرا گرفته، فروپاشی این رژیم از هر زمان دیگر نزدیک‌تر می‌نماید.

تکمیل نیست/پیام دعوت مراجع عظام تقلید، علما و سران کشوری و لشکری

ملت ایران پرشور تر از سال های قبل آزادی مردم فلسطین را سرخواهند داد

سازمان بسیج مستضعفین در آستانه روز جهانی قدس تاکید کرد: ملت مؤمن، انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی در برهه‌ای که نظام سلطه و استکبار جهانی با فتنه‌انگیزی در کشورهای اسلامی، قصد تضعیف اسلام و محور مقاومت جهان اسلام را دارد، پرشورتر از سال‌های قبل فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهند داد.

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی بمناسبت روز جهانی قدس

امام علی(ع):«کونوا لِلظالِمِ خَصماً و لِلمَظلومِ عَوناً/ همیشه با ستمگران در ستیز هستیم و همیشه حامی مظلومین عالم خواهیم بود» (نهج البلاغه/ نامه ۴۷»

بیش از چهار دهه از نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز جهانی قدس» توسط رهبر کبیر انقلاب می گذرد و خروش امت اسلامی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین ‌المللی در سرتاسر جهان و راهپیمایی و اعتراضات گسترده مسلمانان و حتی غیرمسلمانان علیه رژیم نژادپرست صهیونیستی و حامیان جنایتکارش نشان از آینده نگری و رویکرد آگاهانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نسبت به مسئله فلسطین است.

 

دعوت مراجع تقلید، علما و سران کشوری از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

یورش وحشیانه روزهای اخیر نیروهای رژیم اشغالگر قدس علیه معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی و همچنین تعرض به نمازگزاران روزه‌دار و دستگیری تعدادی از شهروندان فلسطینی در ادامه سیاست کشتار بی رحمانه این ملت مظلوم توسط رژیم اسرائیل حتی اگر توسط دروغگویانِ مدّعی حقوق بشر در اروپا و آمریکا همچون گذشته دیده و شنیده نشود، محکوم بوده و مؤید آن است که مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و بیداد و سازش ناپذیری در برابر ستمگران، تنها راه پیروزی در برابر رژیم تا دندان مسلح اسرائیل و آمریکای جهانخوار است.

بی شک، با توفیق الهی و با تدبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) و هماهنگی قابل توجه میان گروه‌های مقاومت منطقه، تحقق وعده صادق امامین انقلاب اسلامی در نابودی غده سرطانی اسراییل و آزادی ملت فلسطین و مسجد الاقصی و پیروزی مستضعفان جهان نزدیک و در حال تحقق است.

دفتر تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای آزادی قدس بویژه شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، سیّد عبّاس موسوی، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس همچون سنوات گذشته از مبارزات رهایی بخش و مقاومت مشروع ملت فلسطین و ضرورت مقابله مؤثر و بازدارنده با جنایات رژیم اشغالگر صهیونیست حمایت کرده و از عموم مردم بویژه فضلا، طلاب و مبلغان دینی جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی دعوت می نماید.

 

بیانیه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه:

 شعار مرگ بر اسرائیل تا نابودی این غده سرطانی ادامه می یابد

وَ لا یَطَئؤُنَ مَوْطِئاً یَغیظُ الْکُفَّارَ وَ لا یَنالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلاً إِلاَّ کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لا یُضیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنینَ

بار دیگر روز جهانی قدس، روز عزت و وحدت جهان اسلام و مستضعفان بر علیه تجاوز ظالمان و جهان خواران فرا رسید و این یادگار ماندگار امام خمینی رحمت الله علیه بعنوان عملی صالح و نیز حمایت از ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی به راه خود ادامه خواهد داد و امت سرافراز ایران اسلامی تا نابودی و محو کامل این غده سرطانی از شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا کوتاه نخواهد آمد.

 

دعوت مراجع تقلید، علما و سران کشوری از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

امروز جهان اسلام از هر زمان دیگر باید با بصیرت و شناخت دسیسه های نوین دشمن، به حمایت همه جانبه خود از ملت مظلوم فلسطین و تداوم مقابله با استکبار جهانی تأکید ورزیده و چهره برخی از سران کشورهای سازش کار و خائن را افشا نماید و انشاءالله به زودی بر اساس رهنمودهای رهبر معزز انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته شاهد افول رژیم غاصب اسرائیل خواهیم بود.

امروز مسلمین جهان با تشکیل جبهه متحد مقاومت و الهام از شهداء پر افتخار و با حضور در عرصه‌های مختلف مبارزه باید به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل نموده و حمایت عملی خود را از انتفاضه اعلام نماید از این رو تمام مردم غیور و بصیر ایران اسلامی و حوزویان مکرم در تمامی نقاط کشور با شرکت در راهپیمایی پرشکوه روز قدس ضمن پاسخ به وصیت شهدای پر افتخار به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، تکلیف شرعی و وظیفه ملی خود را انجام داده و به ندای هل من ناصر مظلومان فلسطین پاسخ مثبت و انقلابی خواهند داد. انشاءالله به زودی شاهد جشن پیروزی اسلام بر استکبار خواهیم بود.

میثم صدیقیان

ارسال نظرات