۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۵۷۸۷۷

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مدرسه فیضیه + فیلم

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مدرسه فیضیه + فیلم
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و اجتماع بزرگ اساتید، طلاب و حوزویان در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت به همت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه های علمیه، مدیریت حوزه‌های علمیه و نهادهای عالی حوزوی با حضور اساتید، طلاب و حوزیان در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد.

طلاب، اساتید و حوزویان در این اجتماع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، بر استمرار راه شهدا در راه خدمت صادقانه و خالصانه به مردم تاکید کردند؛ حاضرین در مراسم با دست نوشته‌هایی، عزت و اقتدار کشور را مرهون جانفشانی شهدایی دانستند که در مسیر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی نقش بسزایی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت سخنران این مراسم عشق و ارادت به ائمه اطهار علیهم السلام، خدمت صادقانه و بی منت به مردم، وقت شناسی، زهد و تقوا و خستگی ناپذیری را از ویژگی‌های شهید خدمت آیت الله رئیسی رئیس جمهور اسلامی برشمرد و بر ادامه شهدای راه خدمت تاکید کرد.

لازم به ذکر است از زمان اعلام شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، مراسم‌ها و تجمعات گسترده‌ای باحضور اقشار مختلف مردم و به ویژه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه برگزار و یاد و خاطره شهدای خدمت گرامی داشته شد.

 

تعداد بازدید : 24
ارسال نظرات