۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۷۲۸۱۵۱
رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه خبر داد؛

ارسال بیش از ۷۰۰ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه

ارسال بیش از ۷۰۰ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه
کرمانشاه ـ صحرایی گفت: اصحاب رسانه استان بیش از ۷۲۰ اثر برای شرکت در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، محمدهادی صحرایی در گفت‌وگویی باظهار داشت: اصحاب رسانه استان کرمانشاه بیش از 720 اثر را برای شرکت در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند که در مرحله داوری قرار دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه قالب آثار جشنواره امسال را گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، ویدئو، مستند و پادکست عنوان کرد.

وی با اشاره به استقبال خوب اصحاب رسانه استان تصریح کرد: تاکنون بیش از 720 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که نسبت به آثار جشنواره سال گذشته، حدود بیست درصد افزایش داشته است.

صحرایی محورهای  جشنواره را شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» جهاد تبیین پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، امید و نشاط آفرینی خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه خاطر نشان کرد: آثار ارسالی در مرحله داوری قرار گرفته اند که سپس آثار برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

صحرایی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه ششمین جشنواره  رسانه‌ای ابوذر احتمالا اواخر بهمن ماه سالجاری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تاریخ دقیق برگزاری مراسم متعاقباً اطلاع رسانی می شود.

وی با اشاره به مساله جهاد تبیین خاطرنشان کرد: در این عرصه اصحاب رسانه و مطبوعات خط مقدم جبهه و پیشکسوتان و پیش قراول عرصه جهاد تبیین هستند./1400/

ارسال نظرات