۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۲۷۳۱۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ورزشکاران سلامت جسم را با ورزش و سلامت روح را با خدامحوری کسب کنند

ورزشکاران سلامت جسم را با ورزش و سلامت روح را با خدامحوری کسب کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: جوانان ورزشکار سلامت جسم خود را با ورزش و سلامت روح و جان خود را با خدامحوری، اخلاق و ذکر خدا و عبودیت کسب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، گفت: قهرمانان و پهلوانان میادین ورزشی که برای شهرستان کاشان و جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرینی می‌کنند قابل تقدیر و تجلیل هستند.

وی همکاری و تعامل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان با اداره آموزش و پرورش برای اجرای ورزشگاه صبحگاهی سبب سلامتی و نشاط دانش آموزان دانست و بر ادامه تعامل و همکاری این دو نهاد تأکید کرد.

نماینده، ولی فقیه در کاشان به توزیع امکانات و تجهیزات ورزشی به ویژه در مناطق کم برخوردار شهرستان با کمک و مساعدت شهرداری تأکید کرد و افزود: توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات ورزشی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در نظام اسلامی باید در اولویت قرار داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی جذب خیرین ورزش یار به ورزش و مساعدت و همکاری خیرین با برنامه ریزی مدون و تدوین شده را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: ورزش شهرستان به دلیل عدم برخورداری از اعتبارات ورزشی می‌تواند از ظرفیت خیرین ورزش یار برای تهیه امکانات و تجهیرات ورزشی در مناطق کم برخوردار استفاده کند.

به گفته وی برای حضور خیرین ورزش یار شهرستان کاشان درمیادین ورزشی مناطق کم برخوردار نباید تنها به دعوت نامه کتبی اکتفا کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با گرامیداشت نام و یاد و خاطره جهان پهلوان تختی و گرامیداشت روز پهلوان گفت: جایگاه ورزشکارانی که با اقتدا به امیرمومنان(ع) با کسب عناوین قهرمانی سبب بر افراشته شدن پرچم و ظنین سرود جمهوری اسلامی ایران شدند باید حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با اشاره به اینکه ورزشکاران در دو بعد سلامت روح و جسم نیز باید قهرمان باشند گفت: یادآور شد: جوانان ورزشکار سلامت جسم خود را با ورزش و سلامت روح و جان خود را با خدامحوری، اخلاق و ذکر خدا و عبودیت کسب کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات