۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۲۶۳۱۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امیدافرینی در کشور خنثی کننده توطئه دشمن است

امیدافرینی در کشور خنثی کننده توطئه دشمن است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: امیدافرینی در کشور خنثی کننده توطئه دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ آغاز حرکتی بود که در منطق اسلام است نه آن پیشرفت که غرب می خواهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی افزود: دشمن با طرح توطئه های مختلف می خواهد به اصل نظام ضربه بزند.

وی عنوان کرد: آمریکا و حامیانش برای ایجاد ناامیدی بین مردم ایران تلاش می کنند اما هیچگاه در این زمینه موفق نخواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه ملت ایران امیدوار به آینده هستند و در این راه پیشگام مدیران حرکت می‌کنند، گفت: نمونه آن گروه‌های جهادی هستند که در مناطق دور افتاده برای خدمت به مردم تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه پیشرفت انقلاب اسلامی در عبودیت و تقرب به درگاه خداوند است که باید به تمدن نوین اسلامی ختم شود، عنوان کرد: موتور محرکه این پیشرفت امید است و در این مسیر سختی ها و فراز و نشیب وجود دارد که نباید ناامید شویم.

ایجاد صنایع تبدیلی لازمه توسعه استان است

نماینده ولی فقیه در لرستان  به وجود ظرفیت های فراوان در استان همچون سنگ های تزیینی عنوان کرد: ظرفیت برای ایجاد سرمایه موجود است که باید چندین صنایع تبدیلی، کشت و صنعت و دیگر ظرفیت برای توسعه استان ایجاد شود.

وی ادامه داد: مردم و مدیران باید در جذب سرمایه‌گذاران تلاش کنند و ایجاد امید و استفاده از ظرفیت های فراوان ضروری است .

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: مدیریت خانه و فرزندان ، تنظیم امور ، تکریم اهل خانه ، رفتار آرامش بخش در منزل، احترام به همسر، رازداری، صبر در ناملایمات از ویژگی های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی گفت: در جامعه امروز بانوان کشور بیش از گذشته به این صفات نیازمند هستند و باید الگوبرداری کنند.

امام جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنانش به سالروز تشکیل سازمان نهضت سوادآموزی اشاره کرد و عنوان داشت: نیازمند ادامه این نهضت هستیم و از همه زحمت‌کشان در این مسیر قدردانی می کنم.

بی سوادی در لرستان ریشه کن شود

وی در ادامه تصریح کرد: براساس قوانین انتظار می‌رود مسؤولان به درخواست های این قشر توجه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه بیش از ۴۲ هزار بی سواد در لرستان وجود دارد، گفت: همه دستگاه‌ها با همکاری آموزش و پرورش باید در راستای ریشه‌کن کردن آن تلاش کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات