۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۷۲۱۴۳۷
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

نقش رسانه ها در افزایش دانش فرهنگی و اجتماعی جامعه

نقش رسانه ها در افزایش دانش فرهنگی و اجتماعی جامعه
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: رسانه‌ها نقش مؤثری در حوزه آگاهی بخشی به جامعه دارند و می‌توانند امید آفرین باشد و موجب افزایش دانش فرهنگی و اجتماعی جامعه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه لرستان با محوریت نقش رسانه در جهاد تبیین گفت: : تبیین برای هدایت، استحکام حق، خویشتن داری، رفع اختلاف و… است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: رسانه‌ها نقش مؤثری در حوزه آگاهی بخشی به جامعه دارند و می‌توانند امید آفرین باشد و موجب افزایش دانش فرهنگی و اجتماعی جامعه شوند.

وی بیان کرد: رسانه باید اعتماد ساز باشد و حقایق را با مردم در میان بگذارد و ذکر کند و حقایق مبتنی بر منطق، اخلاق، کار کارشناسی و همراه با نظر سنجی از نخبگان و عموم مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: رسانه‌ای که بتواند اعتماد مردم را جلب کند و اخبار را با سرعت و دقت به مردم برساند موفق است، تحقق عدالت خواهی، مبارزه با فساد، تبعیض، اختلاس، احتکار و… همواره مورد تأکید است.

رسانه ها در روشنگری و اطلاع رسانی نقش بسزایی دارند

وی با اشاره به ضرورت نقش رسانه‌ها در رابطه با روشنگری و اطلاع رسانی بیان کرد: باید به فرزندان خود اطلاع رسانی کامل کنیم، راه اعتراض بسته نیست، نمونه آن هم اعتراض و مطالبات معلمان، بازنشستگان و… است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به حضور بانوان در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: این جهاد تبیین است و همواره استمرار خواهد داشت.

وی با اشاره به توطئه های دشمن و ضرورت هوشیاری در برابر این هجمه ها تأکید کرد و گفت: بحث بر سر پیدا بودن چند تار مو نیست، بحث بر سر این است که در برخی مواقع موضوع می‌خواهد به کارهای خلاف شرع و هنجار برسد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات