۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۷۱۴۲۲۰
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی:

بهره برداری از ظرفیت های لرستان موجب رشد اقتصادی استان است

بهره برداری از ظرفیت های لرستان موجب رشد اقتصادی استان است
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی گفت: با اقدام کارشناسی ظرفیت های لرستان به نفع مردم و در جهت رونق اقتصادی مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی در جلسه شورای اداری پلدختر که در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به وجود پل‌های تاریخی در شهرستان پلدختر گفـت: این شهرستان از لحاظ میراث فرهنگی و گردشگری در سطح کشوری حائز اهمیت است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم پلدختر از نظر ولایی بودن دارای اصالت تاریخی هستند و در صحنه های انقلاب همواره نقش آفرین بوده و هستند.

وی بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های این شهرستان در جهت کمک به رونق و رشد اقتصادی استان تصریح کرد: مسؤولان با مدیریت و برنامه ریزی باید از ظرفیت های این شهرستان به خوبی استفاده نمایند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهرستان پلدختر از دیرباز محل و معبر آب‌های سطحی و محل عبور جاده و مسیر کشوری است، تدکید کرد: باید به این ظرفیت توجه شود.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان دارای منابع فراوان آبی است، خاطرنشان کرد: به دلیل عدم استفاده از راهکارهای مهار، مردم از آن بهره اصولی نبرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با تأکید بر ضرورت اولویت قرار گرفتن این منابع آبی گفت: مسئولان با اقدام کارشناسی و اصولی باید این ظرفیت ها را به نفع استان به بهره برداری برسانند./9451/

 

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات