۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۱۰۶۴۳
امام جمعه ساری عنوان کرد؛

دوری از اشرافی گری، نشانه انقلابی ماندن / انقلابی ماندن به شعار نیست

دوری از اشرافی گری، نشانه انقلابی ماندن / انقلابی ماندن به شعار نیست
مازندران - امام جمعه ساری با تأکید براین که انقلابی ماندن به شعار و زبان نیست و نشانه دارد، گفت: ساده زیستی و پرهیز از اشرافی گری از نشانه های انقلابی ماندن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت: نقش امام صادق(ع) در رشد علمی، فرهنگی، فقهی، عرفانی و کلامی مسلمانان بسیار محسوس و ملموس بوده است.

وی با اشاره به جهاد علمی، معیشتی و اقتصادی، سیاسی و فرهنگی امام صادق(ع) افزود: اسلام ناب همین مذهب تشیع است و ما باید شکرگذار این موهبت الهی باشیم.

امام جمعه ساری بر ضرورت پاسداری و حمایت از مذهب شیعه تأکید کرد و گفت: یکی از راه های حمایت از مذهب شیعه، افزایش نرخ جمعیت و جلوگیری از کاهش زاد و ولد است.

وی در ادامه سخنان خود به دیدار روزهای اخیر نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار بر انقلابی بودن مجلس صحه گذاشتند و این یک مدال افتخاری برای مجلس و مجلسیان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ایشان در این دیدار فرمودند انقلابی ماندن بسیار مهم تر از انقلابی بودن است، افزود: همه ما وظیفه داریم این تعهدات خودمان را به انقلاب و ارزش های انقلاب حفظ کنیم و انقلابی بمانیم بویژه کسانی که به یک مسؤولیتی در این کشور دست پیدا می کنند.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه انقلابی ماندن به شعار و زبان نیست و نشانه دارد، تصریح کرد: یکی از نشانه های انقلابی ماندن برای مسئولان عدم تغییر زندگی آنها بعد از پایان مسئولیت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی ادامه داد: اگر زندگی مسئولی پس از پایان دوران مسؤولیتش متفاوت باشد نشان می دهد که آن مسئول دنیا زده و مادی گرا شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اشاره کرد و گفت: دختران سبک زندگی و الگوهای رفتاری خود را در پوشش و عفاف و حجاب متناسب با آن حضرت قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش پایانی سخنان خود همچنین بر ضرورت ملاحظه دولت در دریافت مالیات سال های 99 و 1400 از کسبه و بازاران به دلیل حاکم بودن شرایط کرونایی در آن مقطع تأکید کرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات