۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۷۰۹۲۱۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

قرار گرفتن تسهیلات در مسیر اشتغالزایی به کاهش بیکاری کمک می کند

قرار گرفتن تسهیلات در مسیر اشتغالزایی به کاهش بیکاری کمک می کند
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی به اهمیت و نقش بانک ها در اقتصاد کشور و اشتغالزایی اشاره و بر لزوم قرار گرفتن تسهیلات در مسیر اشتغالزایی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، صبح امروز در دیدار رئیس بانک مرکزی استان لرستان گفت: باید تلاش کنیم در همه امور مخصوصاً در بخش‌هایی که با امور اقتصادی و مالی مردم سر و کار دارد این باور «عالم محضر خداست» را بگنجانیم.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌هایی که باید از این باور، پیروی کند سیستم بانکداری است، افزود: در هر پست و جایگاهی باید خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات سرلوحه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه قبلاً در یک برهه‌ای شاهد بودیم که برخی از بانک‌های خصوصی، نقدینگی زیادی جمع‌آوری کردند اما آن را در مسیر نامناسبی قرار دارند و فرصت را از مردم و مملکت گرفتند، اظهار داشت: در حالی که با سرمایه‌گذاری‌های کمتر از آن هم امکان سرمایه‌گذاری‌های بهتری وجود داشت.

وی با بیان اینکه اگر یک طرح نو و اقدام جدید در حوزه بانکداری صورت نگیرد همین وضعیت نامطلوب استان ادامه می‌یابد و حتی اوضاع، بدتر هم می‌شود، تصریح کرد: باید با مشورت افراد با تجربه و متخصص اقدامی صورت بگیرد که به سمت آینده بهتری حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه استان لرستان ظرفیت‌های خدادادی فراوانی دارد، گفت: اگر بانک ها با هماهنگی پای کار بیایند و تسهیلات را در مسیر اشتغال‌زایی قرار دهند می‌توانند نقش مهمی در کاهش آمار بیکاری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: بانک‌ها نه فقط در امور اقتصادی بلکه در مسائل ورزشی، دینی و فرهنگی نیز می‌توانند تاثیرگذار باشند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات