۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۰۸۷۷۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مطالبه مردم مقابله با گران فروشی های بی منطق است

مطالبه مردم مقابله با گران فروشی های بی منطق است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به گرانی برخی اقلام در کشور اشاره کرد و گفت: مردم از دولت انتظار دارند جلوی این گرانفروشی های بی منطق را بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته به مشکلات معیشتی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: امروز مردم ما به لحاظ معیشتی با مشکلاتی رو به رو هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد گرانی برخی از اقلام ها در سطح کشور و استان ها هستیم، افزود: مطالبه و انتظار مردم از دولت و قوه قضاییه این است که مانع گرانفروشی  بی منطق باشند.

وی با تأکید بر ضرورت برخورد جدی دلالانی که باعث گرانفروشی اقلام شده‌اند، خاطرنشان کرد: مسؤولان به مشکلات معیشتی و اقتصادی توجه داشته باشند.

مردم ما همواره پشتیبان نظام و دولت بوده و هستند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مردم ما همواره پشتیبان نظام و دولت بوده و هستند، بیان کرد: مردم نباید بیش از این شاهد حقوق های نجومی و اعلام ابر بدهکاران بانکی در سطح کشور باشند.

وی عنوان داشت: اقتصاد کشور باید به دست انسان های مؤمن و با انگیزه قرار گیرد که نتیجه آن عزت، آرامش و سربلندی کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه کسانی که در وزارت نیرو هستند باید بدانند احداث سد معشوره و سد های در حال مطالعه و در دست اجرا در لرستان، احداث شبکه‌های آبیاری جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری در نوزدهم آذر ماه سال گذشته لرستان است، گفت: احداث سد معشوره با از مطالبات جدی مردم لرستان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش هفته معلم را گرامی داشت و افزود: بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته که خوشبختانه در آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حوزه های علمیه شاهد پرورش مدیران دانا، توانمند و انقلابی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: با بهره مندی از این ظرفیت می توان با برنامه ریزی های درست آینده خوبی را برای کشور و استان در بحث آموزش رقم زد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات