۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۷۰۸۰۸۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

حرکت برای تحقق گام دوم انقلاب ضروری است

حرکت برای تحقق گام دوم انقلاب ضروری است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی حرکت برای تحقق گام دوم انقلاب ضروری دانست و گفت: برای ادامه این روند نیاز به وحدت و اتحاد مردم و مسؤولان نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در گردهمایی نخبگان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرستان که در مصلی بقیه الله اعظم کاشان برگزار شد، گفت: حرکت برای تحقق گام دوم انقلاب ضروری است.

وی با اشاره به حرکت روبه جلو قطار انقلاب اسلامی از چهار دهه قبل تاکنون، افزود: استمرار حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی ایران بیانگر همت و اراده قوی مردم و مسؤولان نظام اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حرکت برای تحقق گام دوم انقلاب ضروری دانست و تأکید کرد: برای ادامه این روند نیاز به وحدت و اتحاد مردم و مسؤولان است.

وی صبر و استقامت را رمز پیشرفت و پیروزی در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: موفقیت در هر عرصه‌ای نیازمند صبر و استقامت همه آحاد جامعه است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به لزوم مدیریت هزینه‌ها در همه بخش‌ها تأکید کرد و ادامه داد: از یک سو هزینه‌ها باید مدیریت شود و از سوی دیگر نباید هزینه تراشی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی عدم توجه و کنترل حجاب در مجموعه تحت مدیریت برخی از مسؤولان را قابل قبول ندانست و اظهار داشت: موضوع حجاب در بیمارستانی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی پرفسور حسابی تأسیس شده بود رعایت می‌شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین سفر قریب الوقوع آیت الله رئیسی رئیس جمهور به استان اصفهان را همراه با خیر و برکت برای استان دانست و ابراز امیدواری کرد که در سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان شاهد پیشرفت منطقه کاشان و نزدیک شدن کاشان جایگاه واقعی آن باشیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات