۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۰۶۴۲۲
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تاکید کرد؛

لزوم حفظ وحدت و انسجام راه مبارزه با افراطی گرایی در اسلام

لزوم حفظ وحدت و انسجام راه مبارزه با افراطی گرایی در اسلام
کرمانشاه ـ ماموستا مرادی گفت: تنها راه مبارزه با افراطی گرایی در اسلام حفظ وحدت و انسجام است بنابراین نباید مسایل قومی و مذهبی به زمینه ای برای تفرقه و دودستگی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اهل سنت کرمانشاه که در مسجد امام شافعی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: اتفاق ناگوار در حرم رضوی باعث تکدر و ناراحتی هم وطنانمان گردید.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: کسانی که به هر نحوی روحیه تندروی و تنش زایی دارند دارای دیدی سطحی و منفی نسبت به مسایل پیرامون خویش هستند و همین عوامل باعث می شود که رویدادهای دلخراشی همانند آنچه که در حرم رضوی روی داد، به وقوع بپیوندد.

این عالم اهل سنت در ادامه تصریح کرد: امروز تنها راه مبارزه با افراطی گرایی در دین مبین اسلام حفظ وحدت و انسجام است بنابراین نباید مسایل قومی و مذهبی به زمینه ای برای تفرقه و دودستگی تبدیل شود.

ماموستا مرادی در ادامه خطبه های خود به سیمای سوره تحریم اشاره کرد و گفت: بحث در مورد خانواده مکرم پیامبر و تربیت مومنان نسبت به خانواده خود و بیان الگوهای مثبت و منفی نمودن از شاخصه های این سوره است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تاکید کرد: آیه ۶ سوره تحریم به صراحت ما و خانواده هایمان را از آتش دوزخ بیم می دهد، آتشی که مواد آتش‌زای آن انسان های بی باور و گنه بار و سنگ ها هستند./1400/

ارسال نظرات