۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۷۰۴۳۵۴
حجت الاسلام فاضلی خبر داد؛

برگزاری آزمون جامع تعیین سطح طلاب و روحانیون اهل سنت کرمانشاه

برگزاری آزمون جامع تعیین سطح طلاب و روحانیون اهل سنت کرمانشاه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام الله فاضلی گفت: آزمون جامع تعیین سطح طلاب و روحانیون مدارس علوم دینی اهل سنت کرمانشاه با حضور ۳۹ نفر طلاب خواهر و برادر این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: آزمون جامع تعیین سطح طلاب و روحانیون مدارس علوم دینی اهل سنت استان کرمانشاه با حضور ۳۹ نفر از طلاب و روحانیون برادر و خواهر مدارس علوم دینی از شهرهای مختلف استان در کانون ایثار جوانرود برگزار شد.

مدیر مرکز اسلامی کرمانشاه گفت: این آزمون با حضور ۳۹ نفر از طلاب و روحانیون، ۹ خواهر و ۳۰ برادر از مدارس علوم دینی این استان در سطوح یک و دو که به ترتیب معادل با کاردانی و کارشناسی است طی یک روز و در دو نوبت صبح و عصر با رعایت دستورالعمل بهداشتی به مرکزیت شهرستان جوانرود برگزار شد.

حجت الاسلام فاضلی افزود: در سطح کشور این آزمون در سطوح یک، دو و سه که به ترتیب معادل با کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد است، برگزار شد.

مدیر مرکز اسلامی کرمانشاه اظهار داشت: آزمون جامع تعیین سطح اقدامی در جهت ارج نهادن به زحمات طلاب و مدرسین مدارس علوم دینی در راستای ارتقای توان علمی این مجموعه است.

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به اینکه  ۲۲ مدرسه علوم دینی اهل سنت در سطح استان کرمانشاه دایر است، خاطرنشان کرد: آزمون جامع تعیین سطح روحانیون اهل سنت به طور همزمان با حضور هزار و ۲۰۰ نفر در ۱۶ نقطه و ۱۲ استان کشور برگزار شد./1400/پ210/

ارسال نظرات