۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۰۳۶۵۱
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

مسابقه کتابخواني «صعود چهل ساله» در مدارس علمیه خواهران برگزار می شود

مسابقه کتابخواني «صعود چهل ساله» در مدارس علمیه خواهران برگزار می شود
لرستان- عزیزی از برگزاری مسابقه کتابخواني «صعود چهل ساله» در مدارس علمیه خواهران استان لرستان خبر داد و گفت: آزمون این دوره به صورت مجازی برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مسابقه کتابخواني «صعود چهل ساله» ویژه طلاب مدارس علمیه سراسر استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: هدف از برگزاری مسابقات کتابخوانی آشنایی و تقويت آگاهی طلاب با پیشرفت و دستاوردهای انقلاب اسلامی و فعاليت عالمانه در عرصه جهاد تبيين و روشنگري است.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات کتابخوانی با محوریت «صعود چهل ساله» ۱۲ اسفند ماه برگزار می شود، گفت: آزمون این دوره به صورت مجازی و از ساعت ۶ صبح الی ۲۳ شب روز پنجشنبه برگزار می شود.

عزیزی مدت زمان آزمون را ۱۵ دقیقه عنوان کرد و بیان داشت:  این دوره از مسابقات کتابخوانی در بستر کوثرنت سامانه سیما برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری مسابقات کتابخوانی را تبیین و ترویج فرهنگ کتابخوانی بین طلاب عنوان کرد و گفت: برگزاری این دوره ها فرصتی برای ارتقای سطح اطلاعات عمومی و موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان تصریح کرد: نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی لازمه ارتقای امنیت روحی در جامعه بوده و این مهم باید بین نسل نو نهادینه شود./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات