۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۷۰۲۸۹۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

دشمن با شبهه افکنی در پی تضعیف اعتقادات دینی و انقلابی ماست

دشمن با شبهه افکنی در پی تضعیف اعتقادات دینی و انقلابی ماست
خراسان شمالی – حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: دشمنان با شبهه افکنی و سیاه نمایی به‌ویژه در فضای مجازی در پی تضعیف اعتقادات دینی و انقلابی ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در مراسم چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور، با اشاره به تقابل تاریخی جبهه حق و باطل، اظهار کرد: در طول تاریخ قصه تقابل حق و باطل همواره تکرار شده و همچنان تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه خصومت و عداوت دشمن با جبهه حق امروز نیز در عرصه‌های مختلف و با استفاده از ابزارهای گوناگون ادامه دارد، فضای مجازی را یکی از ابزارهای دشمن در این تقابل دانست و افزود: دشمنان با شبهه افکنی و سیاه نمایی به‌ویژه در فضای مجازی در پی تضعیف اعتقادات دینی و انقلابی ما بوده و هجمه‌های فراوانی به ارزش‌های اسلامی ما وارد می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: در واقع دشمن هیچ‌گاه متوقف نشده و دست از عداوت خود برنمی‌دارد بلکه در باطل خود خستگی‌ناپذیر است؛ ازاین‌رو ما هم باید در حرف حق خود مقاوم و مستحکم بوده و از ارزش‌ها و اعتقادات اصیل خود دست برنداریم.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: وقتی دشمن در زمینه‌ای قدرت پیدا کند وحشی‌گری خود را به اوج می‌رساند؛ به همین دلیل امروز می‌بینیم در یمن مدرسه ابتدایی را با موشک ویران می‌کند، تانکر آب را می‌زند یا مسیرهای دسترسی به دارو را می‌بندد که همه این اقدامات نشان‌دهنده اوج توحش دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما پیروان شیطان هستند، اظهار کرد: امام علی (ع) در خطبه 7 نهج‌البلاغه مریدان شیطان را مذمت می‌کند که شیطان را ملاک و پشتوانه زندگی خود قرار دادند و او هم از آنان به‌عنوان دام استفاده کرد، در درونشان لانه کرد و در دامنشان پرورش یافت، چشمشان در دیدن، چشم شیطان و زبانشان در گفتن، زبان شیطان شد، بر مرکب لغزش‌ها سوارشان کرد و امور فاسد را در دیدگانشان جلوه داد، کارشان کار کسی است که شیطان او را شریک سلطنت خود قرار داده و با زبان او به یاوه‌سرایی برخاسته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: در برابر این افراد جانی و وحشی رهاشده در جهان، کسی که سینه سپر کرده و می‌ایستد، شهید است که در راه حفظ عقیده از جان خود می‌گذرد.

وی تصریح کرد: شهدایی که هشت سال اجازه ندادند دشمن به مقصود برسد یا مدافعان حرم که در برابر داعش ایستادند، افراد بصیری بودند که دشمن را دیدند و شناختند و بعد از همه هستی خود گذشتند؛ لذا شهیدان حق بزرگی به گردن همه جامعه دارند و امنیت و فضای امن موجود در کشور ثمره خون آن‌ها است./9314/پ210/

هادی رحیمی
ارسال نظرات