۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۵
کد خبر: ۷۰۲۶۴۲
رییس سازمان بسیج رسانه مطرح کرد؛

رسالت خطیر رسانه ها در راستای «جهاد تبیین»

رسالت خطیر رسانه ها در راستای «جهاد تبیین»
لرستان- محمدیان با اشاره به تأکید رهبری به مسأله جهاد تبیین، گفت: پرداختن ریشه‌ای به مفهوم جهاد تبیین ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عباس محمدیان، عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی با برخی فعالان رسانه‌ای که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین، گفت: تأکید ایشان به رسانه ها در این زمینه  نشان از اهمیت این موضوع است.

رییس سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه امروز دشمن جنگ رسانه‌ای عظیمی را علیه ما تدارک دیده است، افزود:  دشمن با استفاده از ظرفیت‌های خود اقدام به دیکتاتوری رسانه‌ای کرده و با این ابزار به بزرگ نمایی مشکلات در جمهوری اسلامی و ضربه زدن مردم و مفاهیم اسلامی دامن می‌زند.

وی با بیان اینکه نقطه ‌زنی مقام معظم رهبری در این زمینه گرچه بر تهاجم گران این جنگ رسانه‌ای گران آمده است، تصریح کرد: پرداختن ریشه‌ای به مفهوم جهاد تبیین تبدیل به امری واجب شده است.

محمدیان عنوان کرد: در این راستا متولیان رسانه رسالت خطیری بر دوش دارند و باید با تمام قدرت وارد میدان شده و وظیفه جهاد تبیین را بر دوش بکشند.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه با استفاده از ظرفیت‌های بی‌شمار رسانه‌های داخلی به ویژه نخبگان و اندیشمندان این عرصه به دنبال نهضت «جهاد تبیین» است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات