۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۷۰۰۴۰۹
امام جمعه بروجرد:

انقلاب به وسیله خون شهدا بیمه شده است

انقلاب به وسیله خون شهدا بیمه شده است
لرستان- حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه شهیدان پیرو و ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستند، گفت: انقلاب به وسیله خون شهدا بیمه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز در همایش تجلیل از مادران شهدا گفت: شهدا عارف و عابد در راه خدا هستند.

امام جمعه بروجرد افزود: شهادت آرزوی انبیا و اولیای الهی است و افرادی که در راه انقلاب و اسلام به شهادت رسیدند در دامان مادران و پدران پاک تربیت شدند.

وی با بیان اینکه مادران شهدا پاک زندگی کردند تا اینکه فرزندان شجاعی مانند شهدا تحویل انقلاب دادند، عنوان کرد: شهادت در راه خدا بالاترین درجه ایمان است و مادران و همسران شهدا افتخار کنند که دین خدا به واسطه خون شهیدان بیمه شده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه اطراف کشور را پایگاه های آمریکا و اسرائیل، دشمنان قسم خورده ایران فرا گرفته است ولی جرات هیچگونه تجاوزی را ندارند، اظهارداشت: این به برکت خون شهدا است.

وی با بیان اینکه مسئولان نسبت به شهدا حق بزرگی دارند، برای حرکت در مسیر شهدا باید با خدمت به مردم حق شهدا را ادا و صادقانه و مخلصانه به مردم خدمت کنیم./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات