۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۶۹۸۵۳۹

پاسخ آیت الله طبسی به مجید انصاری

پاسخ آیت الله طبسی به مجید انصاری
آیت الله طبسی خطاب به مجید انصاری گفت: از غارت گری ها و دزدی ها، بدحجابی و بی حجابی ناراحت نیستید و مشکل شما دهه فاطمیه شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله نجم الدین طبسی طی سخنانی در پاسخ به مجید انصاری گفت: زشت است بعضی از افرادی که در مذهب ما نیستند از مذهب ما دفاع کنند اما بعضی از عمامه به سرها به مقدسات مذهب شیعه حمله کنند.

وی توهین انصاری را ننگ دانست و افزود: از دهه فاطمیه ناراحت شده ای؟ آیا مراجع که پای پیاده در مراسم فاطمیه شرکت می کنند کاسب هستند! آیت الله فاضل به من فرمود، نمی توانم راه بروم اما در عزای فاطمه زهرا تا چهارراه لنگان لنگان رفتم.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه از جلسات ناراحت شده اید اما از کنسرت ها ناراحت نیستید، اظهار داشت: از غارت گری ها و دزدی ها، بدحجابی و بی حجابی ناراحت نیستید و مشکل شما دهه فاطمیه شده است.

وی با بیان اینکه خدا توفیق را از این افراد برداشته است، ادامه داد: بعضی در سراشیبی افتاده و متوجه نیستند، به جایی می رسند که از جلسات فاطمیه ابراز تنفر می کنند، رضا خان نتوانست با این مجالس در بیفتد، شما که جای خود دارید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امین
Iran, Islamic Republic of
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
ننگ بر امثال مجید انصاری باد که بخاطر منفعت پرستی و حزب پرستی دست به چه جنایاتی می زنند!
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۸
اهداف سیاسی پشت این سخنان آقای مجید انصاری نهفته است..
1
1
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲
مرا با رضا خان یک فرق هست __رضا خان را قدرت دین شکست __
مرا چون لباس است از دین بتن __دو دسته کنند روی حتماََ بمن __ گروهی که از دین ندانند هیچ __گروه دگر مغرضان سه پیچ _ کسانی که خواهند دنیا نه دین __ نبینند راهی دگر به ز این __
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
در جانی ، مطلبی را بحق نوشته بودم ، که خوانندگان عزیز ،همه بدون استثناء منفی داده بودند ، (حتی یک نفر ،مثبت ، نداده بود) ، در پاسخ به آن عزیزان نوشتم کاش در ضمن منفی دادن ، با دلیل عیب یا معایب عرایضم را بیان می کردید تا برای این بنده ی حقیر آموزنده باشد و اگر بنده شایستگیش را نداشتم ، برای خوانندگان عزیز مفید می بود . و گرنه اینگونه منفی دادن چه سودی برای بنده یا جناب شما عزیز منفی دهنده خواهد داشت ؟ ای عزیز منفی هایت همه بی اثر بود __می شود بر خودت روشن این زود __ پس تو زین کار نشد عایدت سود __می زند خارج از کلّه ات دود _ کی کند یک خردمند بیهوده کار __ می زند بس گران پشت خود بار ؟ با عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .
0
0