۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۹۸۴۵۶
استاد حوزه با انتقاد از سخنان نسنجیده مجید انصاری:

امروز جریان نفاق در قالب جریان تحریف نمایان شده است

امروز جریان نفاق در قالب جریان تحریف نمایان شده است
حجت الاسلام مقامی با بیان اینکه امروز جریان نفاق در قالب جریان تحریف نمایان شده است، گفت: آقای مجید انصاری و امثال آنها در خط جریان تحریف قرار گرفته اند.

حجت الاسلام عبدالمجید مقامی نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت اظهارات نسجیده آقای مجید انصاری درباره برپایی مجالس عزاداری و دهه های عزاداری محرم و صفر گفت: پشت پرده این اظهارات و جریان به هوای نفس انسان بر می گردد، زیرا وقتی انسان هوای نفس خود را کنترل نکند برای اینکه همچنان نام، اسم و رسمش بر سر زبان ها بیفتد با حقایق مسلم چنین برخوردی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز جریان نفاق در قالب جریان تحریف نمایان شده است، بیان کرد: امروز جریان تحریف افزون بر آنکه خط و سخنان امام خمینی(ره)، جنگ تحمیلی و اهداف شهدا را تحریف می کند، همچنین از خط قرمزهای تشییع عبور کرده، زیرا که عزاداری ایام فاطمیه، محرم و صفر و سایر ایام شهادت معصومین از نوامیس مذهب شیعه است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه جریان نفاق افزون بر اینکه خط انقلاب را تحریف می کند، کم کم وارد تحریف عقاید اصیل مذهب شیعه شده است، تصریح کرد: کم سوادی این افراد از یک طرف و جولانگاه نفس آنها از سوی دیگر سبب شده برخلاف اینکه برخی از جریان نفاق لباس دین را بر تن دارند، با چنین اظهاراتی عقاید اصیل شیعه را زیر سوال ببرند.

حجت الاسلام مقامی با اشاره به رهنمودهای امام راحل بر لزوم برپایی عزداری ایام فاطمیه در دهه محرم و صفر، گفت: حداقل آقای انصاری قبل از اظهارات سخیف خود، سخنان امام راحل درباره اهمیت عزاداری در ایام فاطمیه، دهه محرم و صفر را مطالعه می کرد، نه اینکه همین گونه دهان خود را باز کرده و سخنانی نسجیده بیان کند.

وی با بیان اینکه جریان نفاق جایی میان ملت مسلمان ایران ندارد، افزود: آقای مجید انصاری و امثال آنها در خط جریان تحریف قرار گرفتند، از این رو اگر زمانی لازم باشد که ما پشت پرده های جریان تحریف را برای مردم افشا کنیم به طور قطع این کار را انجام خواهیم داد.

روش مقابله با جریان نفاق و تحریف روشنگری نیروهای انقلابی است

نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین ابراز داشت: تا زمانی که حوزه انقلابی، خانواده شهدا، روحانیت انقلابی و رزمندگان زنده هستند، اجازه نخواهند داد که جریان نفاق و تحریف خط امام راحل، شهدا، جنگ تحمیلی و نوامیس تشیع را زیر سوال ببرد و در مقابل آنها ایستادگی خواهند کرد.

حجت الاسلام مقامی بهترین روش مقابله با جریان نفاق و تحریف را روشنگری نیروهای انقلابی توصیف و تصریح کرد: باید طلاب و روحانیون در تمام محافل، منبرها و سخنان خود جریان نفاق و تحریف را افشا کنند و همچنین به طور مستدل جواب سخنان سخیف و نسنجیده این جریان را بدهند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
اللّهُمَّ صَلِّ عَلَی فَاطِمَةَ و اَبِیهَا وَ بَعلِهَا وَ بَنِیهَا وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فِیهَا بِعَدَدِ مَا اَحاطَ بِهِ عِلمُک

بارپروردگارا، درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامی‌اش و فرزندان عزیزش (و آن رازی که در وجود او به ودیعه نهادی)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
تصویر شفافتری از ایشان نداشتید؟ آرشیوی ؟
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
سخنان راهگشایی داشتند. اگر عنصر تبلیغ از روحانیت گرفته شود دین از عرصه اجتماع به حاشیه می رود. لذا امروز حوزه ها باید در متن حوادث جامعه نقش آفرین باشند.
0
1
نقل از آقای حسین شریعتمداری
Iran, Islamic Republic of
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
اگر وطن‌فروشی نیست، پس چیست؟!

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان

برخی از مدعیان اصلاحات و دست‌اندرکاران دولت قبل (و نه همه آنها) بجای آنکه از افتضاحات ۸ ساله خود و انبوه مشکلاتی که بر سر ملت آوار کرده‌اند شرمنده باشند، در اقدامی کاملاً هماهنگ با دشمنان بیرونی به دروغ‌پراکنی و سیاه‌نمایی علیه دولتی روی آورده‌اند که فقط سه ماه از تشکیل آن می‌گذرد/ در همین مدت کوتاهی که از عمر آن می‌گذرد دستاوردهای چشمگیر و غیرقابل انتظاری داشته است.

دروغ بودن آنچه ادعا می‌کنند، به آسانی قابل درک است ولی با این وجود چرا مطرح می‌شود؟! و این سؤال جدی را پیش می‌کشد که این جماعت با چه انگیزه‌ای آتش به شخصیت و حیثیت خود ‌انداخته‌اند؟! در این خصوص تنها دو علت قابل شمارش است و علت سومی نمی‌تواند در میان باشد.

اول؛ آنکه جریان یاد شده در دروغ‌پراکنی‌ها و اتهام‌زنی‌های خود تصمیم گیرنده اصلی نیست، بلکه مامور به انجام دستوراتی است که از کانون‌های بیرونی به این جریان دیکته می‌شود! اظهارات نتانیاهو را به خاطر ‌آورید که آشکارا از این جریان با عنوان «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کرد

دوم؛ اینکه جریان مورد اشاره به خوبی می‌داند که دروغ می‌گوید ولی از آنجا هیچ واکنشی از سوی مراکز ذیریط نمی‌بیند، حتی بعد از افشای دروغ‌ها و بی‌اساس بودن تهمت‌هایی که مطرح کرده است، به نوع دیگری آنها را تکرار می‌کند. شبیه آنچه در ماجرای گوهر عشقی و‌ گریم نوری‌زاد با سس گوجه‌فرنگی و تحریف شخصیت شهید‌سلیمانی، دروغ‌پردازی درباره بودجه حوزه‌های علمیه، دفاع از دیدگاه آمریکا و اسرائيل در مذاکرات وین، همسویی با خواسته دشمنان درخصوص صنایع موشکی و حضور ایران در منطقه و ده‌ها نمونه دیگر، شاهد بوده و هستیم.

و اکنون این سؤال جدی در میان است که اگر کار جماعت یاد‌شده وطن فروشی نیست، پس چیست؟!
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
هشدار به جریان تحریف

آیت الله خامنه‌ای: الغدیر کتابی سرتاسر استدلال

بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در مورد کتاب شریف «الغدیر» :

ما اهل منطق و استدلالیم. شما ببینید درباره مباحث مربوط به شیعه، چه کتب استدلالىِ قوی‌ای نوشته شده است! کتابهای مرحوم «شرف‌الدّین» و نیز «الغدیرِ» مرحوم «علاّمه‌ امینی» در زمان ما، سرتاپا استدلال، بتون‌آرمه و مستحکم است. تشیّع این است :


این سخنان مقام معظم رهبری در حالی است که کتاب شریف «الغدیر» مملو از مطاعن و مثالب خلفای ثلاثه، عایشه و حفصه و طلحه و معاویه و بسیاری از صحابه ای که نزد اهل سنت از مقام بالایی برخوردار هستند میباشد؛

بعنوان مثال علامه امینی در این کتاب تصریح به زنازاده بودن معاویه و عمرو بن عاص کرده و روایات زنا کردن و ربا خوردن و شرب خمر معاویه را ذکر کرده؛ ابواب کثیری را نیز به مطاعن و مثالب خلفای ثلاثه اختصاص داده و ترسو، جاهل و ظالم بودن ایشان و ایمان نداشتنشان را ذکر کرده.

لذا رهبری به هیچ وجه مخالف انتشار مطاعن و مثالب دشمنان اهل بیت نیستند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
گردش آقای انصاری از صریح سخنان امام راحل جای بسی تعجب دارد..
0
0