۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۹۷۹۴۴
حجت الاسلام والمسلمین عابدی با محکوم کردن اهانت به اهل بیت:

فریب دشمن را نخوریم/ طرح شبهه با نیت انحراف اذهان از تحرکات صهیونیسم

فریب دشمن را نخوریم/ طرح شبهه با نیت انحراف اذهان از تحرکات صهیونیسم
حجت الاسلام والمسلمین عابدی توهین کننده به ساحت مقدس اهل بیت را احمق دانست و گفت: نکند ما را بازی می دهند و یک احمقی را تحریک می کنند که سر ما را گرم کند!؟

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عابدی در درس خارج فقه و اصول با اشاره به سخنان نسنجیده گرگیج و پس از اثبات برتری مطلق فاطمه زهرا(س) بر تمامی زنان عالم و اینکه تمامی مسلمانان به اهل بیت(ع) محبت و ارادت دارند، گفت: اهل بیت(ع) تمام دار و ندار و شرف و دین ما هستند و کسی که به ایشان توهین کند احمق است و باید حساسیت داشت و برخورد شود و پاسخ داد.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات طرح شبهه با نیت انحراف اذهان از تحرکات صهیونیسم در منطقه صورت می گیرد، سفر نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی را مورد اشاره قرار داد و گفت: نگرانی من این است که نکند ما در زمین دشمن بازی کنیم؛ به عنوان مثال همین موقعی که نخست وزیر خبیث رژیم صهیونیستی به امارات سفر کرده است، باحاشیه سازی افراد را سرگرم مسائل دیگر می کنند و مشاهده کردیم که در اعتراض به این سفر کمتر صدایی از سوی حوزه های علمیه قم و نجف بلند شد، نکند ما را بازی می دهند و یک فرد جاهلی را تحریک می کنند که سر ما را گرم کند!؟

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت هوشیاری مردم و حوزه های علمیه در برابر توطئه و فریب دشمن، مسأله عادی سازی روابط برخی کشورهای مرتجع منطقه با رژیم منحوس صهیونیستی را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: تجربه نشان داده است در مواقعی که دشمنان یک سری تحرکاتی را در منطقه صورت می دهند برای اینکه اذهان را منحرف سازند دست به حاشیه سازی می زنند تا اعتراض و تظاهراتی در برابر آن تحرکات صورت نگیرد.

وی با اشاره به دست های پشت پرده ترور شهید فخری زاده تصریح کرد: همانگونه که اطمینان داریم ترور این دانشمند هسته ای کار یک یا دو نفر جاسوس نبوده، مطمئن هستیم طرح شبهات و تفرقه افکنی نیز از سوی اتاق های فکر دشمنان و بدخواهان امت اسلام صورت می گیرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
این خبر فارس خیلی خوب است لطفا بازنشر کنید

http://fna.ir/5hue1
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
با سلام من در دوران دانشجویی زمانی که در خوابگاه بودم یک هم اتاقی اهل تسنن از بندر ترکمن داشتم که بسیار مودب و عاشق اهل بیت علیه السلام بودند اهل تسنن کشور ماایران عاشق اهل بیت هستند باید به وحدت فکرکنیم و نگذاریم این مسائل باعث تفرقه شود زنده با د ایرانی چه شیعه چه سنی چه مسیحی و دیگر اقلیت ها
0
0
ماهرخ
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
تفرقه افکنی از کارهای شیطان است
0
0
ساده دل
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
اگر معاندین اسلام در گوشه و کنار جهان بدنبال فرصتی برای ایجاد تفرقه در صفوف مسلمان با ایجاد خدشه در مقام و جایگاه اهل بیت (ع) که بعنوان یادگار پیامبر (ص) در کنار قرآن کریم بعنوان حبل المتین یاد میشود هستند باید بدانند با وجود عالمان و مردم بصیر ره بجایی نخواهند برد و خطای یک فرد را به کل آن جامعه تسری نخواهند داد
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
جاسوسی که گوش گرگیج رو پر کرده تا چنین حرفهایی بزنه با سفر اخیر رژیم جعلی به امارات در ارتباط هست. عادی سازی روابط در کشور همسایه خاله بازی نیست! امیدوارم اطلاعات ورود کنه‌...
0
0