۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۹۷۹۱۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مددجویان باید توانمند شده و به خودکفایی برسند / موانع ازدواج برطرف شود

مددجویان باید توانمند شده و به خودکفایی برسند / موانع ازدواج برطرف شود
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت برنامه ریزی برای خودکفایی مددجویان و برداشتن موانع سر راه اشتغال و ازدواج جوانان تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در مراسم گردهمایی کارآفرینی و اهداء ۷۰۰ سری جهیزیه به مددجویان گفت: کمیته امداد امام راحل از آثار و برکات امام خمینی (ره) است که هر چه جلو رفتیم کمیت و کیفیت به خدماتش افزوده تر شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: فعالیت های کمیته امداد و سایر تشکیلات منصوب به دفتر مقام معظم رهبری در فراز و نشیب ها اقداماتشان ستودنی است.

وی بر ضرورت توانمندسازی مددجویان تأکید کرد و عنوان داشت: باید موانع سر راه اشتغال مددجویان برداشته شود و با حمایت از این قشر در زمینه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه عنوان کرد: کمیته امداد ۷۰۰ جهیزیه را به ۷ هزار جهیزیه افزایش دهد تا ازدواج در استان گسترش پیدا کند.

وی تأکید کرد: باید موانع سر راه ازدواج و اشتغال جوانان برداشته شود و در این راستا از ظرفیت نهادهای مختلف و اثر گذار استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی صنایع تبدیلی در استان و بهره مندی از ظرفیت ها و توجه ویژه به کمیته امداد در مرکز به لرستان مشکل اشتغال جوانان و مددجویان برطرف شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات