۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۶۹۷۴۴۳
امام جمعه شهرستان پاوه:

فضای مجازی، فرهنگ اسلامی ـ ایرانی ما را زیر سؤال برده است

فضای مجازی، فرهنگ اسلامی ـ ایرانی ما را زیر سؤال برده است
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: امروز فضای مجازی فرهنگ اسلامی ایرانی ما را زیر سؤال برده و متأسفانه ما هم امکاناتی برای مقابله نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه اظهار داشت: لازمه سبک زندگی ایرانی و اسلامی قناعت و عزت است چرا که بدون قناعت و صبر عزت وجود ندارد.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: بنده اعتقادی زیادی به این جلسات ندارم چون برنامه مدونی ندارند بنابراین متولیان امر باید برنامه و راهکار بدهند تا ما بتوانیم روی آن‌ها کارکنیم.

این عالم برجسته اهل سنت در ادامه سخنان خود گفت: اگر فضای مجازی به درستی مدیریت نشود با مشکل مواجه خواهیم شد و نیز باید اذعان کرد که متاسفانه فضای مجازی در اختیار ما نیست و بر روی فرهنگ مردم ما تاثیرات منفی برجای می‌گذارد تا حدی که برخی از جوانان برای جذب مخاطب اعمال زشت خود را در این فضا منتشر می کنند، با این حال اگر ما بتوانیم جوانان را توجیه کنیم که از فضای مجازی درست استفاده کنند، قطعاً با توجه به فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی موفق خواهیم بود.

ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز فضای مجازی فرهنگ اسلامی ایرانی ما را زیر سؤال برده و متأسفانه ما هم امکاناتی برای مقابله نداریم.

امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به ورود جوانان به بازارهای ارز دیجیتال، گفت: امروزه مردم ما به معاملات دیجیتال که عمدتاً قانوناً و شرعاً حرام هستند روی آورده‌اند و رسانه‌ها هم در این خصوص مرتب تبلیغ می‌کنند./1400/پ210/

ارسال نظرات