۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۶۹۵۲۲۷
حجت الاسلام قلی پور:

حضور میدانی دولتمردان، امید به آینده را در دل مردم زنده کرده است

حضور میدانی دولتمردان، امید به آینده را در دل مردم زنده کرده است
مازندران - امام جمعه بابلسر گفت: خوشبختانه حضور میدانی رییس جمهور و کابینه دولت در میان مردم، امید به آنها را در دل های مردم دوباره زنده کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در جلسه قرارگاه عدالت اجتماعی، سلامت و اقتصاد مقاومتی این شهرستان با بیان این که همدلی، همپوشانی و هم‌افزایی مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در برداشتن موانع بسیار حائز اهمیت است، گفت: به طور حتم این هم افزایی موجب رشد، تعالی و توسعه پایدار کشور خواهد شد.
 
وی، بروکراسی اداری و برخی قوانین دست و پاگیر را مانع تولید داخلی، رونق اقتصادی و اشتغالزایی دانست و گفت: یکی از اقدامات راهبردی شکل گیری تعاونی مدیران است و راه اندازی و تقویت آن  خدمات رسانی را تسهیل و تسریع داده و هزینه ها را کاهش می دهد.
 
حجت الاسلام قلی پور در ادامه سخنان خود گفت: در سال های اخیر دشمنان انقلاب با توجه به آسیب هایی که در زمینه عدالت به رغم تلاش مستمر دست اندرکاران وجود دارد، چالش های اقتصادی برای کشور در این زمینه ایجاد کردند که به علت اهمیت موضوع، چالش ها در حال تبدیل شدن به بحران و  آسیب های ملی است.
 
امام جمعه بابلسر ادامه داد: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری وظیفه همه ما این است که سعی کنیم کشور را مستحکم، غیر قابل نفوذ، غیر قابل تاثیر از سوی دشمن، حفظ کنیم و نگه داریم و این یکی از اقتضائات اقتصاد مقاومتی است.
 
حجت الاسلام قلی پور به تلاش‌های صورت گرفته در جهت احصاء مشکلات مردم و تدوین راهکارهای رفع این مشکلات اشاره کرد و افزود: آنچه جامعه ما به آن نیاز دارد، توجه به معیشت و اشتغال و فراهم کردن زمینه تولید و اشتغال یکی از اولویت ها برای تحقق رشد اقتصادی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جهش اقتصادی و همچنین بهبود شرایط مردم نیازمند اتخاذ تدابیری است که به اشتغال بیشتر کمک کند، تصریح کرد: به طور حتم بهبود شرایط اقتصادی یکی از اثرگذارترین ابعاد زندگی است که می‌تواند سبک زندگی انسان را دستخوش تحولات مثبت و منفی کند.
 
وی با تاکید بر این که بهترین راهکار رشد حداکثری اقتصاد توجه صرف به مطالبات رهبری است، تصریح کرد: توجه به این رهنمودها به ویژه در خصوص اقتصاد مقاومتی و توجه به درون بهترین راهکار برای رشد اقتصادی است.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که جهش اقتصادی و همچنین بهبود شرایط مردم نیازمند اتخاذ تدابیری است که به اشتغال بیشتر کمک کند، یاد آور شد: به طور حتم دولت سیزدهم با آن نگاه انقلابی و مدیریت جهادی خود می تواند با رفع موانع تولید، زمینه ای را برای جهش اقتصادی کشور فراهم کند.
 
امام جمعه بابلسر، روحیه عدالت گستری، فساد ستیزی، خدمت صادقانه به مردم و انقلابی دولت سیزدهم را بهترین راهکار برای عبور از مشکلات دانست و تصریح کرد: خوشبختانه حضور میدانی رییس جمهور و کابینه دولت در میان مردم، امید به آنها را در دل های مردم دوباره زنده کرده است./950/
ارسال نظرات