۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۷۵۷۶۸۷

پیام تسلیت آیت الله سبحانی به مناسبت شهادت امام جمعه تبریز

پیام تسلیت آیت الله سبحانی به مناسبت شهادت امام جمعه تبریز
حضرت آیت الله سبحانی در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، وی را دارای خلق نبوی دانست که در قلوب مردم جای داشت و همگان شیفته رفتار او بوده و پیوسته برای رفع نیازها و مشکلات مردم تلاش می‌کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سبحانی با صدور پیامی شهادت آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز را تسلیت گفت و تصریح کرد: مرد شریفی که در طریق خدمت به اسلام و کشور جام شهادت نوشید و با داشتن خلق نبوی آنچنان در قلوب مردم جای داشت که همگان شیفته رفتار او بودند و پیوسته برای رفع نیازها و مشکلات مردم تلاش می‌کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا للّه وانا الیه راجعون

شهادت جانگداز حضرت حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمد علی آل هاشم (قدس سره)‌را به حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) وملت عزیز استان آذربایجان تسلیت عرض می‌کنم.

مرد شریفی که در طریق خدمت به اسلام و کشور جام شهادت نوشید و با داشتن خلق نبوی آنچنان در قلوب مردم جای داشت که همگان شیفته رفتار او بودند و پیوسته برای رفع نیازها و مشکلات مردم تلاش می‌کرد و نسبت به بالا بردن سطح علمی حوزه‌های علمیه منطقه کوشا بود، و آثار قلمی او که اخیرا منتشر شد نشانه روح فرهنگی او بود.

اینجانب مصیبت وارده را به والد بزرگوار ایشان حضرت آیت الله آقا سید محمد تقی

آل هاشم (دامت‌برکاته) وخاندان آل هاشم تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته رضوان الهی را خواهانم.

قم _ حوزه علمیه
جعفر سبحانی

ارسال نظرات