۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۹۴۷۳۶
استاندار سابق قم:

از ظرفیت نمایندگان قم در راستای منافع استان بهره بردم

از ظرفیت نمایندگان قم در راستای منافع استان بهره بردم
سرمست گفت: برای سردار شاهچراغی آرزوی توفیق دارم و مطمئنم استاندار جدید با جدیت و علاقه بیشتر پیشرفت قم را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بهرام سرمست استاندار سابق قم در جلسه تودیع و معارفه استاندار که بعداز ظهر امروز دوشنبه 17 آبان در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد گفت: اینک که مسئولیت سه ساله بنده در شهر کریمه اهل بیت به پایان می رسد از رهنمودهای مراجع تقلید و علما تشکر می کنم، حمایت های آنان همواره کار ساز بود.

وی ابراز داشت: امروز توفیقاتی که در استان به دست آمده است در سایه ارکان نظام در استان است که در جهات مختلف همکاری و همدلی داشتند و بگونه ای بود تا این دوران را با خیر و خوشی پشت سر بگذاریم، در این مدت علاوه بر تحریمات ناجوانمردانه با بلای عالم گیر کرونا نیز مواجه شدیم که با تمهیدات لازم بعضاً از ستاد ملی کرونا هم جلوتر بودیم.

استاندار سابق قم بیان کرد: در حال برگزاری جلسه ستاد کرونای استان بودم که خبر استاندار جدید اعلام شد و از دو جهت خوشحال شدم، یک جهت آن این بود که دکتر قدیر بیان کرد پس از دوماه فوتی های قم به صفر رسیده و جهت دوم جایگزینی و معرفی سردار شاهچراغی بود.

وی با بیان اینکه 19 مراسم ملی و بین المللی در قم برگزار می شود که اگر هماهنگی لازم صورت نگیرد بازتاب جهانی دارد، خاطرنشان کرد: قم کلان شهر نیست بلکه شهری بین المللی است و با هیچ استانی قابل مقایسه نیست.

سرمست افزود: هیچ استانی به اندازه قم اهمیت ندارد و با درک این اهمیت مسئولیت استانداری قم را پذیرفتم، مهم ترین مامویت این است که ظرفیت قم را رصد و شناسایی کرد و از آن نهایت بهره را برد، از ظرفیت نمایندگان فعلی و گذشته در جهت پیشبرد منافع استان استفاده کرده و هماهنگی و همدلی خوبی با نمایندگان داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه یک مدیر ارشد اجرایی باید بتواند هماهنگی را به وجود بیاورد، اذعان داشت: مدیر توانا باید همانند یک رشته تسبیح این هماهنگی را به وجود بیاورد چرا که مهم ترین مولفه هماهنگی بین مسئولین استان است و اگر توفیقی در این زمینه داشته ام مرهون فعالیت و همکاری شما عزیزان بوده است.

استاندار سابق قم با اشاره به اینکه در حوزه سلامت تاکید بر تصمیمات حوزه تخصصی بود، تصریح کرد: از همان ابتدای کار با جدیت با ستاد کرونای استان پیگیری و همکاری داشتیم و از تهدیدها فرصت را به وجود آوردیم، در این بیماری کرونا توانستیم سه بیمارستان را تکمیل و راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: باید قدردان سیره عملی و نظری رهبر معظم در برخورد با بیماری کرنا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشیم.

سرمست با بیان اینکه رتبه 3 کشور در تامین امنیت اقتصادی داریم، خاطرنشان کرد: به این نکته باور دارم مسیر پیشرفت ما از اقتصاد می گذرد و به همین خاطر به کار آفرینان کارت ویژه دادم تا به راحتی و بدون واسطه بتوانند ملاقات کنند و به این کار افتخار می کنم و این عمل را حمایت از سرمایه گذاری می دانم.

وی در پایان با اشاره به پیگیری در پروژه های مترو و فرودگاه قم ابراز کرد: برای سردار شاهچراغی آرزوی توفیق دارم و مطمئنم استاندار جدید با جدیت و علاقه بیشتر پیشرفت قم را رقم خواهد زد.

ارسال نظرات