۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۹۳۹۱۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

روحیه دشمن‌شناسی باید به نسل آینده انتقال داده شود

روحیه دشمن‌شناسی باید به نسل آینده انتقال داده شود
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: برای تربیت نسلی انقلابی و کارآمد باید روحیه دشمن‌شناسی به نسل آینده انتقال داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جلسه قرارگاه استانی روز نوجوان که با هدف هماهنگی لازم جهت اجرای برنامه های هفته نوجوان برگزارشد، گفت: هفته دانش آموز و روز نوجوان باید در قالب هنر نشان داده شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در تاریخ انبیا(ع) که برگرفته از قرآن و روایات است بندگی خدا و مقابله با زورگویان عالم جزء راه و روش انبیای الهی بوده است، افزود: باید در هر عصری تاریخ انبیا(ع) را مرور کنیم که بتوانیم خط انقلاب اسلامی را شناسایی و به خودمان یادآوری کنیم که این مسیر صراط مستقیم است.

وی با بیان اینکه مسیر معرفت افزایی، بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی به یک هفته ختم نمی‌شود، عنوان داشت: باید این اقدامات هر روز مرور شوند تا به نسل های آینده برسند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به وجود ۱۹۷ دانش آموز شهید در لرستان خاطرنشان کرد: در مراسم ۱۳ آبان یا گروه های سرودی که در سطح  شهر به همین مناسبت برنامه اجرا می کنند عکس این شهدا را در دست داشته باشند.

و با تأکید بر اینکه باید فضای شهر را در هفته دانش آموز با عکس شهدای دانش آموز مزین کنیم، بیان داشت: زیرا بسیار آموزنده است که دانش آموزی با سن و سال کم برای دفاع از کشورش این چنین فداکاری کرده است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات