۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۸۷۳۶۰
نماینده ولی فقیه در مازندران در بازید از مرکز واکسیناسیون:

از همه ظرفیت‌ها برای تسریع در روند واکسیناسیون استفاده شود

از همه ظرفیت‌ها برای تسریع در روند واکسیناسیون استفاده شود
مازندران - امام جمعه ساری با اشاره به استقبال بالای مردم از واکسن ایرانی برکت، گفت: از همه ظرفیت‌ها برای تسریع در روند واکسیناسیون استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در روند واکسیناسیون در مصلی امام خمینی(ره) ساری بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند واکسیناسیون افراد مراجعه کننده به مصلی نماز جمعه ساری قرار گرفت.

وی در این بازدید با بیان این که فضای مصلی امام خمینی(ره) مرکز استان با هدف تسریع در روند واکسیناسیون گروه های هدف در اختیار مسؤولان بهداشت و درمان استان قرار گرفته است، افزود: در حال حاضر برنامه واکسینه کردن مردم با تعامل و همکاری اعضای ستاد نماز جمعه، سپاه مرکز استان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

وی با بیان این که خوشبختانه با راه اندازی این پایگاه، شاهد تسریع در روند واکسیناسیون مردم در این شرایط سخت کرونایی هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز مازندران، گسترش و راه اندازی مراکز واکسیناسیون در سطح استان ضروری است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به حضور گسترده مردم در چنین مراکزی برای تزریق واکسن، ضروری است، تعداد واکسن بیشتری در اختیار این مراکز قرار داده شود تا شاهد واکسینه شدن تعداد بیشتری از مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به استقبال بالای مردم از واکسن ایرانی برکت در مراکز واکسیناسیون، خاطرنشان کرد: این استقبال نشان دهنده غیرت و تعصب ملی مردم در استفاده از تولیدات داخلی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که حمایت مردم از تولیدات داخلی اقدام ارزشمندی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: علیرغم تبلیغات دروغین رسانه ها علیه واکسن ایرانی، اما امروز شاهد استقبال مناسب مردم از واکسن ایرانی برکت در مراکز واکسیناسیون هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در مازندران بر ضرورت تسریع در روند واکسیناسیون گروه های سنی مختلف با کاهش سن از سوی مسؤولان بهداشت و درمان تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به وضعیت بحرانی کرونایی که در سطح کشور داریم باید از همه ظرفیت ها برای تسریع در روند واکسیناسیون گروه های هدف استفاده کنیم تا شاهد کاهش موارد ابتلا و فوتی در سطح کشور باشیم./950/پ210/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
پیشگیری بهتراز درمان است
0
0