۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۸۷۳۴۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

سازش و مذاکره، مشکلات کشور را چند برابر خواهد کرد

سازش و مذاکره، مشکلات کشور را چند برابر خواهد کرد
مازندران - حجت الاسلام تقی زاده، مهم ترین راه حل مشکلات امروز کشور را تکیه بر توان داخلی دانست و گفت: نگاه به بیرون، راه حل رفع مشکلات امروز نیست.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با بیان این که دوره کنونی به طور قطع دوره مطالبه‌گری جبهه انقلاب خواهد بود، گفت: کار ما برای آغاز دولتی در تراز انقلاب‌ شروع شده است که این مطالبه‌گری باید همان چیزی باشد که رهبر انقلاب در مورد آتش به اختیار فرمودند.

وی با بیان این که آتش به اختیار بودن به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است و به معنای بی‌قانونی، فحاشی و طلبکار کردن مدعیان پوچ اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست، افزود: متأسفانه به دلیل ناکارآمدی های گذشته امروز در بخش‌های مختلف شاهد نابسامانی هایی هستیم که طبق اولويت باید به آن رسیدگی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران، مهم ترین و با اولویت ترین مسأله امروز کشور را واکسیناسیون و مدیریت ویروس کرونا دانست و خاطرنشان کرد: ان شاء الله با تشکیل دولت انقلابی و جهادی شاهد تسریع در امر واکسیناسیون و کاهش ابتلا به کرونا در کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که متأسفانه به دلیل مدیریت اشتباه در این بخش شاهد فوتی های بسیاری در طول یک شبانه روز هستیم، گفت: متأسفانه مدیریت نادرست در این عرصه اعتبارات اختصاص یافته به بخش دارو و درمان را به داروهای بی‌اثر در زمینه کرونا اختصاص داده است.

وی، حضور میدانی رییس جمهور برای بررسی مشکلات بیماران را نشان دهنده وضعیت نابسامان این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه همین حضور میدانی موجب رفع بسیاری از مشکلات مردم شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، تولید واکسن داخلی را موجب تسریع در روند واکسیناسیون و واردات واکسن خارجی دانست و تصریح کرد: تا پیش از تولید واکسن داخلی حتی بسیاری از کشورهای وابسته‌ به سیاست‌های آمریکا نیز با وجود دریافت پول از دادن واکسن به ما خودداری کردند.

حجت الاسلام تقی زاده، تولید واکسن داخلی را از جمله تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری توصیف و خاطرنشان کرد: به طور حتم تولید انبوه این واکسن، کشورمان را از وابستگی به سایر کشورها بی نیاز خواهد کرد.

وی با بیان این که دشمنان با دروغ پردازی تلاش می کنند بذر یأس و ناامیدی را در کشور بکارند، بیان داشت: تجربه 42 ساله انقلاب اسلامی نشان داده، اگر در جایی نیازمند به غرب بودیم، کشور با مشکلات بسیاری مواجه شد.

امام جمعه سرخ رود با تأکید براین که مهم ترین راه حل برون رفت از مشکلات امروز کشور تکیه بر توان داخلی است، خاطرنشان کرد: نگاه به بیرون و گره زدن همه مسائل کشور به دیگران، راه حل رفع مشکلات امروز نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سازش و مذاکره، مشکلات کشور را چند برابر خواهد کرد، افزود: در طول سال های اخیر، علیرغم چندین سال مذاکره، اما به وضوح دیدیم که تحریم های آمریکا و اروپا علیه کشورمان چند برابر شد و گره از مشکلات کشور نیز باز نشد./950/ت310/

ارسال نظرات