۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۷۳۹۴۸
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌جنوبی خبر داد؛

اشتغالزایی برای ۴۴۴۸ مددجوی خراسان‌جنوبی در یک سال گذشته

اشتغالزایی برای ۴۴۴۸ مددجوی خراسان‌جنوبی در یک سال گذشته
خراسان جنوبی - حسینی گفت: چهار هزار و ۴۴۸ فرصت شغلی جدید با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به نیازمندان خراسان‌جنوبی فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سیدرضا حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهار هزار و ۴۴۸ فرصت شغلی جدید با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به نیازمندان خراسان‌جنوبی فراهم شد.

وی افزود: این تعداد اشتغال از دهه فجر پارسال تا دهه فجر امسال با پرداخت ۱۳۸ میلیارد تومان تسهیلات به طرح اشتغالزایی ایجاد شد که هزار و ۲۷۸ طرح توسط مجریان زن و ۳ هزار و ۲۱۰ طرح توسط مجریان مرد اجرا شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از این تعداد هزار و ۸۰۱ طرح دامداری، ۴۵۰ طرح صنفی و صنعتی، ۸۵ طرح صنایع دستی، ۱۷۰ طرح فرش و گلیم، هزار و ۶۶۸ طرح خدمات، ۱۱۷ طرح حمل و نقل، ۴۹ طرح طیور، ۱۳۲ طرح کشاورزی و ۱۶ طرح پرورش زنبور و ماهی است.

حسینی با اشاره به ارائه چهار هزار و ۷۵۶ نفر آموزش‌های مهارتی به مددجویان در این مدت، عنوان داشت: هزار و ۹۳۲ نفر در بخش مقدماتی، هزار و ۱۶۰ نفر در مهارتی و هزار و ۶۶۴ نفر آموزش‌های پایدارسازی و توسعه را فراگرفتند.

وی افزود: همچنین در این مدت ۴۳۱ نفر شامل ۱۸۲ زن و ۲۴۹ نفر مرد در کاریابی‌های استان شاغل شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی سقف تسهیلات به مددجویان را ۸۰ میلیون تومان، غیرمددجو (فرزندان و وابستگان مددجو) ۵۰میلیون تومان و تسهیلات کارفرمایی را به ازای بکارگیری هر نفر ۵۰میلیون تومان اعلام کرد.

ارسال نظرات