۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۷۰۵۴۹
امام جمعه ازنا:

پیام 9دی بین نسل جوان تبیین شود

پیام 9دی بین نسل جوان تبیین شود
لرستان - حجت الاسلام سپهوند، مهم ترین پیام 9 دی را بصیرت در برابر دشمنان و بیعت دوباره با رهبری و ولایت عنوان کرد و گفت: پیام 9دی بین نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، صبح امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۹ دی و اولین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به جایگاه رفیع شهید قاسم سلیمانی گفت: همه مردم ایران مدیون مجاهدت‌های شهید سلیمانی و نیروهای تحت فرمانده دلاور جبهه مقاومت بوده و هستند.

امام جمعه ازنا افزود: سردار سلیمانی شخصیتی جهانی است و زبان از بیان عظمت این شهید قاصر است، چراکه این شهید والامقام در قلب مردم جای دارد و نام و یاد و مکتب حاج قاسم سلیمانی باید زنده نگاه داشته شود.

وی ادامه داد: برگزاری باشکوه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بهترین فرصت است تا شخصیت شهید سلیمانی را بیشتر به جامعه به ویژه بین نسل جوان معرفی کنیم.

حجت الاسلام سپهوند تأکید کرد: باید از ظرفیت ادارات و سازمان‌های شهرستان استفاده شود و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسمی متناسب با شایستگی‌های شخصیت سردار سلیمانی برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به یوم الله 9 دی خاطر نشان کرد: مراسم یوم الله نهم دی از جمله رویدادهای مهم در حفاظت از انقلاب است، این روز و بررسی ابعاد شکل گیری آن باید گرامی و تبیین شود و روحانیت در این زمینه می توانند ایفای نقش کنند.

امام جمعه ازنا 9 دی را روز بصیرت خواند و عنوان داشت: 9 دی و خروش ملت ایران در راهپیمایی این روز یکی از بی نظیرترین حوادث در تاریخ انقلاب بود و با تبیین پیام 9 دی می توان نسل امروز را در برابر توطئه های دشمن بیمه کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید پیام 9 دی بین نسل امروز تبیین شود، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت حوزه و روحانیت، نهادهای فرهنگی و رسانه ها در این زمینه نقش آفرین است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات