۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۳۲۶۳۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

درایت رهبری در سایه پشتیبانی مردم سبب خنثی شدن فتنه ۸۸ شد

درایت رهبری در سایه پشتیبانی مردم سبب خنثی شدن فتنه ۸۸ شد
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به خلق حماسه ۹ دی در سایه تیزبینی رهبری و با حضور مردم و خنثی شدن فتنه، گفت: ۹ دی روز تجلی قدرت خداوند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مصلی الغدیر خرم آباد، بیان داشت: درایت و تیزبینی رهبری در سایه پشتیبانی مردم سبب خنثی شدن فتنه 88 شد.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب با سه اصل قانون ‌گرایی، بیان حقایق و مرزبندی با دشمنان موجب شد تا فتنه ۸۸ خاموش و نقشه های دشمن نقش بر آب شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند، اظهار داشت: هدف دشمن ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی و براندازی انقلاب است.

وی یادآور شد: مسیر امام و مردم انقلاب در ضدیت با استکبار جهانی بود و دشمن با طرح دسیسه های مختلف در پی ضربه زدن به نظام و ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: حضور با بصیرت مردم در صحنه های انقلاب و گوش به فرمان رهبری توطئه های دشمن را همواره خاموش می کند.

وی با یادآوری به اینکه یکی از فرصت‌های دشمن انتخابات ۸۸ بود، اذعان داشت: قانون ‌گرایی، بصیرت، اطلاع رسانی و شفاف سازی رهبری سبب شد تا این توطئه دشمن نیز همچون دیگر توطئه ها شکست بخورد.

وحدت و اتحاد نیاز اصلی امروز کشور

نماینده ولی  فقیه در لرستان 9 دی را روز تجلی قدرت خداوند خواند و گفت: در شرایط امروز جامعه و انتخابات پیش رو باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار بود.

وی وحدت و اتحاد را نیاز اصلی امروز کشور خواند و اظهار داشت: برای برگزاری انتخاباتی سالم و در سایه امنیت و آرامش همه باید آگاه بوده و به قانون عمل کنند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات