۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۶۷۸۲۶
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

نگاه سلطه‌جویانه آمریکا با تغییر رئیس‌جمهوری عوض نمی‌شود

نگاه سلطه‌جویانه آمریکا با تغییر رئیس‌جمهوری عوض نمی‌شود
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: نگاه برتری‌جویانه در ذات فرهنگ و سبک زندگی و ساختار حکومتی آمریکا است و از این‌ جهت بین بایدن و ترامپ تفاوت چندانی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به انتخابات آمریکا و تلاش ترامپ و بایدن برای دوره آتی ریاست جمهوری ایالات‌متحده، اظهار کرد: آمریکا مظهر شیطان در جهان امروز و فرعون زمانه است؛ لذا نگاه استعلایی و برتری‌جویانه در ذات فرهنگ و سبک زندگی و ساختار حکومتی آن مندرج است و از این‌ جهت بین بایدن و ترامپ تفاوت چندانی نخواهد بود.

وی افزود: رکن اصلی سیاست خارجی آمریکا حمایت بی‌چون و چرا از رژیم صهیونیستی است و همه سیاست‌های رؤسای جمهور این کشور که عضو لابی خبیثِ جهانی صهیونیسم هستند بر همین مدار می‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: در مورد نوع مواجهه متحدان آمریکا در جهان و غرب آسیا برخی اهل نظر معتقدند ادامه حکومت ترامپ به جدایی بیشتر اروپا از آمریکا خواهد انجامید و استقلال اروپایی‌ها از آمریکا رشد بیشتری خواهد یافت.

وی ادامه داد: هم‌چنین به خاطر سیاست‌های حزب جمهوری‌خواه و گستاخی‌های ترامپ جهان شاهد تنش‌های بیشتری خواهد بود که البته به افول آمریکا و شکست‌های بیشترش خواهد انجامید؛ ازاین‌جهت این افراد تداوم دولت ترامپ را من‌حیث‌المجموع بیشتر از بایدن به نفع جبهه مخالفان استکبار می‌دانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: تداوم حکومت ترامپ موجب گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی و مزدوران منطقه‌ای آمریکا خواهد شد. این امری است که بیشتر موجب شکست و زوال رژیم غاصب جعلی و رژیم‌هایی آل سعود شده و انزوای آمریکا در جهان گسترده‌تر و عمیق‌تر می‌شود.

وی با اشاره به نحوه مواجهه آمریکا در دوره ترامپ یا بایدن با ایران، اظهار کرد: علت پرداختن به این موضوع به خاطر رویکرد افراطی عده‌ای از غرب‌گرایان در ایران بر انتخابات آمریکا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: در یک سال گذشته خصوصاً، چند ماه اخیر حجم زیادی از سخنان، موضع‌گیری‌ها، تحلیل‌ها، تیترهای اول روزنامه‌ها و محور اصلی فعالیت‌های این گروه که در میان سطوح مختلف سیاست‌گذاری و مدیریتی و فضای رسانه کشور، حضور دارند بر روی آمدن یا نیامدن بایدن و ترامپ متمرکز شد.

وی تصریح کرد: کسانی که چند سال اقتصاد کشور را به خارج گره زده بودند در این چند ماه با شرطی‌سازی جامعه و بازار لطمات سنگینی را بر معیشت مردم و اقتصاد جامعه پدید آوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: اکنون با پایان یافتن انتخابات آمریکا باید دید که پیش‌بینی‌های این پیشگویان واداده و تسلیم‌طلب تا چه اندازه تحقق خواهد یافت./9314/ت210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر رضا
United States
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
اتفاقاتی که داره تو آمریکا می افتد اینها همش تاوان خون حاج قاسم و خونهای بی گناه هست انشالله با دست خودشون تاوان خون حاج قاسم را دارند می دهند .
0
0
امید بدون ماسک
United States
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
چه اشکالی داره هر دو رییس جمهور بشند
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
اینک که یکی از این دو وحشی بنام جو بایدن به پیروزی رسیده است ، بنده نیز این پیروزی را ذیلاََ به او تبریک میگویم : کنون مرد بتاریخ پیوست ترامپ ___ترا نیز ببینیم شکسته است لامپ ___و رودت بدوزخ خوشایند ما ست ___نباشد درونت یکی روده راست ___به چارمیخ باید کشیدن ترا __کنیم لعن و نفرینتان هر دو را .
0
0