۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۶۱۹۰۱
مدیر حوزه علمیه امام صادق بروجرد:

مشکلات اقتصادی نتیجه سوء مدیریت ها است

مشکلات اقتصادی نتیجه سوء مدیریت ها است
لرستان - حجت الاسلام گودرزی گفت: امروز مردم از مشکلات مسکن، تورم و گرانی رنج می برند و وجود این مشکلات نتیجه سوء مدیریت ها است.

حجت الاسلام مجتبی گودرزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اعتدال به معنای حرکت و میانه روی و دوری از افراط و تفریط است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بروجرد با اشاره به اینکه در دین اسلام اعتدال به معنای حرکت در مسیر درست است، افزود: حرکت در مسیر اعتدال برای پیش رفتن کارها به صورت صحیح است و باید از افراط جلوگیری شود.

وی در ادامه به عملکرد دولت اشاره کرد و گفت: در طول این سال ها کارهای فراوانی در زمینه های مختلف انجام شده است و موفقیت آمیز بوده ولی به علت سوء مدیریت ها در برخی بخش ها همچون اقتصاد ضعیف عمل کرده است.

حجت الاسلام گودرزی خاطرنشان کرد: اگر دولت در زمینه مسکن و اقتصاد، کشاورزی و معادن عملکرد بهتری داشت، اکنون بسیاری از مشکلات پیش نمی آمد.

وی به وضعیت مسکن جوانان و احاد مردم جامعه اشاره کرد و یادآور شد: به علت عدم مدیریت صحیح دولت امروز مردم توان اجاره یک ساختمان را ندارند، رواج گرانی ها و تورم بالا ناشی از سوء مدیریت ها است.

مدیر حوزه علمیه بروجرد با بیان اینکه بحث برجام سبب شد تا کشور از مسائل مهم و شاخص عقب بماند، خاطرنشان کرد: موفقیت های دولت را نباید نادیده گرفت، اما وجود ضعف هایی به ویژه در زمینه اقتصادی نشان از عملکرد ضعیف دولت است.

حجت الاسلام گودرزی بیان داشت: دولت اگر اعتدال را به معنای واقعی پیش می گرفت، مشکلات کشور به ویژه مشکل مسکن، اقتصاد و گرانی ها به وجود نمی آمد.

وی مردم را سرمایه های انقلاب خواند و گفت: وظیفه دولت خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات است، خدمت باید بی منت، خالصانه و در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه باشد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بروجرد گفت: دولتمردان باید با عمل و حرکت انقلابی برای رفع مشکلات برنامه ریزی کنند چراکه مشکلات مردم در قالب شعار برطرف نخواهد شد./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات