۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۵۸۴۵۶
امام جمعه مریوان:

امنیت زمینه ساز سرمایه گذاری پایدار در استان کردستان است

امنیت زمینه ساز سرمایه گذاری پایدار در استان کردستان است
امام جمعه مریوان گفت: خوشبختانه علیرغم برخی از حرکات مذبوحانه عناصر خودفروخته در کردستان، در کل شاهد امنیت پایدار در این استان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان عنوان کرد: اولین نعمتی که خداوند متعال به انسان ارزانی می دارد، نعمت امنیت است.

امام جمعه مریوان گفت: در سایه این نعمت است که انسان می تواند به دیگر شئونات زندگی خویش برسد و نیز در سایه همین نعمت است که جوامع بشری به تدریج رشد کرده اند.

این عالم برجسته اهل سنت با تاکید بر اینکه امنیت پایدار زمینه ساز سرمایه گذاری و اشتغال خواهد بود، بیان کرد: زمانی که شاهد امنیت پایدار در کشور باشیم بی شک سرمایه گذاران نیز با طیب خاطر سرمایه گذاری های خود را انجام می دهند.

وی افزود: در مقابل دشمن نیز این مهم را به خوبی ما می فهمد بنابراین هراز چند گاهی با توطئه هایی غیرانسانی به دنبال ناامن کردن برخی از استانها به ویژه کردستان است.

امام جمعه مریوان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در طول 4 دهه از عمر این انقلاب همواره به عینه شاهد دسیسه چینی دشمنان برای ناامن جلو دادن کشور بوده ایم و در این زمینه اقدامات جنایتکارانه ای نیز انجام داده اند، ولی هرگز نتوانسته اند به هدف غایی خویش برسند که این را باید معلول بصیرت ملت ایران دانست.

ماموستا شیرزادی ادامه داد: خوشبختانه علیرغم برخی از حرکات مذبوحانه عناصر خودفروخته در کردستان، در کل شاهد امنیت پایدار در این استان هستیم و ان شاء الله با تداوم این امنیت شاهد ورود سرمایه گذاران به این منطقه و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی خواهیم بود.

این عالم اهل سنت بیان داشت: استان کردستان از نظر جغرافیایی وضعیت بسیار مطلوبی برای جهش اقتصادی و صنعتی دارد، بنابراین از مسؤولان به ویژه مدیران ارشد کردستان درخواست داریم که برای ارتقا وضعیت معیشتی مردمان این دیار حرکتی جهادی داشته باشند که بی شک مزد این حرکت خود را از خداوند متعال خواهند گرفت.

امام جمعه مریوان گفت: از سوی دیگر داشتن بازارچه های مرزی یک فرصت استثنایی برای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستانهای مرزی کردستان است که امیدواریم این امر مورد توجه دولتمردان قرار بگیرد./1401/پ210/ب1

ارسال نظرات