۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۶۵۸۴۳۳
فرمانده سپاه کربلا:

رسانه انقلابی عنصر کلیدی در مقابله با جنگ هوشمندانه دشمن است

رسانه انقلابی عنصر کلیدی در مقابله با جنگ هوشمندانه دشمن است
فرمانده سپاه کربلا با بیان این که اصحاب رسانه به عنوان موثرترین عامل در مقابله با جنگ تمام عیار و هوشمند دارند، گفت: متاسفانه نقش اصحاب رسانه به خوبی دیده نشده است
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا امروز در نشست خبری نهضت کمک مؤمنانه با بیان این که به واسطه گسترش وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها، دشمن به دنبال عملیات روانی است، افزود:‌ امروزه فضایی که در کشور حاکم است از نوع جنگ هوشمند بوده و دشمن به دنبال تغییر محاسبات فکری آحاد مردم است تا نظام ادارکی مردم را در اختیار بگیرد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که اصحاب رسانه به عنوان مؤثرترین عامل در مقابله با جنگ تمام عیار و هوشمند دارند، ادامه داد: متأسفانه نقش اصحاب رسانه به خوبی دیده نشده است.

وی با بیان این که امروزه اصحاب رسانه انقلابی پای کار نظام هستند، افزود:‌ با توجه به قانون سپاه باید از دستاورد‌های انقلاب محافظت کند، به همین دلیل از اصحاب رسانه انقلابی که عنصر کلیدی در جنگ هوشمندانه دشمن است حمایت کرده و از آن پشتیبانی می‌کند.

سرهنگ پاسدار مسلمی به برگزاری مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه با هدف هم افزایی و مشارکت دستگاه‌ها و مردم اشاره کرد و گفت: نهضت کمک مؤمنانه در لبیک به فرمان حکیمانه امام خامنه‌ای است، شکل گرفته است که کار بزرگی بود و جز اراده الهی، این کار امکان پذیر نبود.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر این که مردم ثابت کردند با عنوان کلیدی‌ترین عنصر نگهدارنده انقلاب اسلامی همواره برای استمرار این نظام در صحنه حضور دارند، گفت:‌ این رزمایش عمومی در بخش‌های مختلف انجام گرفته که به عنوان یکی از افتخارات نظام ثبت شده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که «آن خدمت مومنانه که در آن شرکت کردند خیلی کار باارزشی بود و توانست غم‌های خانواده را کم کند و من معتقدم این تعاون و احسان را مردم ما مجددا شروع کنند»، خاطرنشان کرد: ‌کمک‌های مومنامه مردم، موجبات رضایت خاطر معظم له را فراهم آورد به همین دلیل باید سعی کنیم نیازمندی از قلم نیفتد.

سرهنگ پاسدار مسلمی با بیان این که کمک مؤمنانه باعث رونق امید و برکت در کسب و کار می‌شود، یادآور شد:‌ کمک مومنانه لطف و عنایت الهی را متوجه مردم می‌کند و امروز باید از همه ظرفیت‌های موجود برای مرحله دوم کمک مومنانه استفاده کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اعلام این که در مرحله اول کمک مومنانه بیش از ۳۰۳ هزار بسته معیشتی و کمک‌های مالی به مبلغ ۱۲۴ میلیارد تومان، بین ۹۳ هزار خانواده آسیب دیده از کرونا شناسایی شده، توزیع شد اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت‌های معنوی و مناسبت‌های مذهبی پیش رو، مرحله دوم را اجرا کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به جزئیات مرحله دوم نهضت کمک مومنانه پرداخت و گفت: در سه مرحله این رزمایش برگزار می‌شود، مرحله اول عید قربان تا عید غدیر (۱۰ تا ۲۰ مرداد) مرحله دوم دهه اول محرم (۳۱ مرداد تا ۹ شهریور) در دهه اخر صفر (۱۷ تا ۲۷ مهرماه) برگزار خواهد شد.

دبیر قرارکاه امام حسن مجتبی(ع) با تصریح بر این که علاوه بر تهیه بسته معیشتی، کارت‌های هدیه هم به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی اهدا خواهد شد، اضافه کرد:‌ تهیه لوازم التحریر، لباس و کفش، تامین جهیزیه، اطعام دهی، تسهیلات اشتغالزا برای مشاغل آسیب دیده، از جمله کمک‌های مومنانه است.
 
فرمانده سپاه کربلا در پایان با تصریح بر این که سپاه به بهره گیری از همه رد‌های بسیج در سراسر استان در تلاش برای ظرفیت سازی است، گفت: در تلاش هستیم تا از این ظرفیت در رفع همه مشکلات استفاده کنیم و با الگو سازی و تجریبات گذشته، نمونه موفقی را به جامعه ارائه کنیم تا در سال جهش تولید نسبت به افزایش تولید و اشتغال پایدار گام برداریم./950/د102/ف
ارسال نظرات