۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۵۱۹۵۴
فرمانده سپاه کربلا:

پشتیبانی مردم از کادر درمانی، ایران اسلامی را به الگویی در جهان تبدیل کرد

پشتیبانی مردم از کادر درمانی، ایران اسلامی را به الگویی در جهان تبدیل کرد
سردار بابایی گفت: حضور مومنانه مردم در مقابله با کرونا علیرغم همه کمبودها، تحریم‌ها و جنگ روانی دشمن، ایران اسلامی را به یک الگو در جهان تبدیل کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا امروز در مراسم تکریم از کادر درمانی که در بیمارستان ولایت ساری برگزار شد، با تبریک ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) با اشار به این که مجموعه کادر درمانی در طول ماه های اخیر ایثارگرانه در صحنه ایستادند، گفت: مقاومت رزمندگان جبهه سلامت در طول این مدت ستودنی است.
 
وی با بیان این که مردم فهیم و مؤمن کشورمان نیز در این مدت به کمک کادر درمانی شتافتند و حماسه ساز شدند، افزود: با وحدت و همبستگی مثال زدنی میان مردم و کادر درمانی شاهد رویدادهای ارزشمندی در سطح کشور و استان بودیم.
 
سردار بابایی با بیان این که مجموعه کادر درمانی و بیمارستانی کشور در طول این مدت علیرغم همه کمبودها و مشکلاتی که وجود داشت خوش درخشیدند، ادامه داد: حضور مومنانه مرد و زن این کشور کار را به جایی رساند که درکنار همه کمبودها، تحریم‌ها و جنگ روانی دشمن و تلاش عوامل بی مقدار آن در داخل، ایران به یک الگو تبدیل شد.
 
وی با اشاره به این که پس از شیوع ویروس کرونا و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری شاهد یک عزم جدی در میان گروه های جهادی و نیروهای مردمی و بسیجی برای مقابله با کرونا در کشور بودیم، افزود: گرو‌های جهادی با ضد عفونی محیط و تولید نیازهای اولیه کادر درمانی در پیشگیری ویروس کرونا بسیار اثرگذار بودند.
 
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به این که اگر این کارها و اقدامات ارزشمند جهادی صورت نمی گرفت با مشکلات بیشتری روبرو می شدیم، تصریح کرد: اما با حضور مردم و گروه های جهادی بسیاری از مشکلات کاسته شد.
 
وی در ادامه سخنان خود به رزمایش مواسات و طرح کمک مؤمنانه در سطح کشور پس از سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این رهنمودهای حکیمانه یک جوش و خروش خاصی در سطح کشور ایجاد کرد.
 
سردار بابایی با بیان این که در رزمایش مواسات، تهدیدات به فرصت‌ها تبدیل شد، خاطرنشان کرد: امروز این اتفاق در کادر پزشکی افتاده و این مجموعه آمادگی بسیار بالایی نسبت به گذشته دارند.
 
وی با بیان این که نیرو‌های مسلح و بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح با هم افزایی دیگر کادر‌های درمانی آمادگی لازم را برای مقابله با پدیده‌های احتمالی دارند، خاطرنشان کرد: اگر روحیه ایثارگرانه مجاهدان در بحران نبود به سرنوشت کشور‌های دیگر مبتلامی شدیم آنچه که بر سر آمریکا و اروپا آمد./950//310/خ
افشین ایمانی
ارسال نظرات