۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۴۹۱۳۴
حجت الاسلام شکریان تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از فضای مجازی برای ارائه بسته های تبلیغی در ماه رمضان

ضرورت بهره گیری از فضای مجازی برای ارائه بسته های تبلیغی در ماه رمضان
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه بسته‌های تبلیغی در ماه مبارک رمضان تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه هم‌اندیشی قرارگاه عملیات رمضان که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی، تبلیغی و قرآنی در بابل برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در جهت تقویت برنامه‌های تبلیغی تأکید کرد.
 
وی، ماه مبارک رمضان را ماه تبلیغ معرفی کرد و با بیان این که فرصت هی تبلیغی که در این ماه با فضیلت وجود دارد نباید مورد غفلت واقع شود، افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده باید از ظرفیت‌های جایگزین برای تبلیغ معارف دینی در ماه مبارک رمضان استفاده شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ماه مبارک رمضان از یک جایگاه خاص و ویژه‌ای برای بیان معارف الهی برخوردار است، گفت: در این ماه با فضیلت، چون دل‌ها بیشتر به سمت خداوند متعال متمرکز است، فرصت مناسبی برای بیان معارف دینی به ویژه برای نسل جوان است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که نباید ظرفیت‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان را از دست داد بلکه باید با ارائه راهکار‌های مناسب از این فرصت مناسب استفاده صحیح صورت گیرد، افزود: با توجه به این که محافل و نشست‌های عمومی در اطلاع ثانوی تعطیل است، فعالان فرهنگی و تبلیغی باید از سایر ظرفیت‌ها برای اهداف تبلیغی خود استفاده کنند.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به ظرفیت موجود در فضای مجازی برای ارائه بسته‌های تبلیغی به مردم اشاره کرد و گفت: باید برنامه‌های تبلیغی با توجه به شرایط روز جامعه تغییر کند و در فضای دیگری به مردم ارائه شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فعالیت‌های تبلیغی باید مهندسی و براساس شرایط روز جامعه باشد، تصریح کرد: با توجه به این که امروز بخش مهمی از جامعه دسترسی بالایی به فضای مجازی دارند، مبلغان دینی و فعالان فرهنگی نباید از این مسأله مهم غافل شوند.
 
وی همچنین به طرح اکرام حسنی و کمک مومنانه در راستای مواسات از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این طرح با همت و تلاش مردم و همچنین حضور پررنگ گروه‌های تبلیغی و دینی در سطح شهر و روستا آغاز شده و در ماه مبارک رمضان نیز به نقطه مطلوب خواهد رسید.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که مسجد مجازی، فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در فضا‌های مختلف مجازی در حال شکل‌گیری است، ادامه داد: آموزش‌های مجازی، صلح ارحام مجازی و انجام مراسم و اعمال ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی با قدرت و قوت بیشتری انجام می‌شود.
 
حجت الاسلام شکریان همچنین بر ضرورت راه اندازی و فعال سازی کانال‌های ویژه روحانیان مستقر، هیأت‌های مذهبی، مؤسسات فرهنگی و تبلیغی و اعزام روحاحانیان در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: باید همه بخش‌های فرهنگی و تبلیغی در این ماه با فضیلت در میدان حاضر باشند تا با توجه به شرایط موجود بتوانیم به وظایف تبلیغی و فرهنگی خود در ماه رمضان عمل کنیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات