۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۴۸۲۳۲
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

مقابله با کرونا تا کشف واکسن و داروی آن ادامه خواهد داشت

مقابله با کرونا تا کشف واکسن و داروی آن ادامه خواهد داشت
ساداتی نژاد ورودی بیمارستان‌ها را نتیجه ماندن مردم در خانه دانست و گفت: مقابله و مبارزه با ویروس کرونا تا زمان کشف واکسن یا داروی قطعی درمان این بیماری ادامه خواهد داشت.
سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: هیئات مذهبی کاشان ضمن اینکه مروج حوزه فرهنگ و اهل بیت (ع) در جامعه بوده و به عنوان پدافند غیرعامل در مبارزه با مسائل مختلف در جامعه هستند.

وی یکی از دلایل موفقیت جمهوری اسلامی ایران را وجود مساجد و هیئات مذهبی، جوانان و نوجوانان جهادی دانست و افزود: تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی از سوی هیئات مذهبی با در نظر گرفتن اولویت‌ها و به صورت هدفمند بین اقشار مختلف توزیع می‌شود.

ساداتی نژاد گفت: گلریزان خیرین شهرستان مانند گذشته در این روز‌ها که شیوع فراگیر ویروس کرونا را داریم قابل تقدیر است و خیران شهرستان مردم نیازمند را تنها نگذاشته و فراموش نکردند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه با تأکید برکاهش تردد بین شهری، اظهار داشت: شهرستان کاشان همچنان نمی‌تواند از مهمانان و گردشگران پذیرایی کند.

ساداتی نژاد با بیان اینکه برخی کارشناسان بر ادامه شرایط کنونی تا خرداد یا شهریور تأکید دارند، گفت: در چنین شرایطی همچنان باید مسائل بهداشتی را رعایت کرد و رفت و آمد‌های شهری و بین شهری را کاهش داد.

به گفته وی در روز‌های اخیر ورودی بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل کاهش یافته است که این نشانه پایان کرونا و شرایط کنونی نیست و منطقه کاشان و آران و بیدگل همچنان در شرایط اضطرار قرار دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کاهش ورودی بیمارستان‌ها را نتیجه ماندن مردم در خانه دانست و گفت: مقابله و مبارزه با ویروس کرونا تا زمان کشف واکسن یا داروی قطعی درمان این بیماری ادامه خواهد داشت./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات