۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۴۶۹۰۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تولید زمینه ساز اشتغال و کلید رفع مشکل بیکاری است

تولید زمینه ساز اشتغال و کلید رفع مشکل بیکاری است
نماینده ولی فقیه در لرستان تولید را زمینه ساز اشتغال خواند و با تأکید بر ضرورت حمایت از کارگاه های تولیدی، گفت: بهترین حمایت خرید و مصرف تولیدات این کارگاه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‎الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‎آباد، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: حمایت از کارگاه های تولیدی امری مهم برای افزایش تولیدات و اشتغال زایی است.

وی با بیان اینکه حمایت از کارگاه های تولیدی لازمه رونق تولید و کمک به چرخش چرخ تولید است، افزود: این حمایت باید با خرید و مصرف تولیدات این کارگاه ها صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تولید را زمینه ساز اشتغال و کلید رفع مشکل بیکاری جوانان و جامعه خواند و تأکید کرد: با فراهم سازی زمینه تولید باید مشکل بیکاری رفع شود.

وی در ادامه بر ضرورت تجهیز بیمارستان های لرستان تأکید کرد و اظهار داشت: باید بودجه لازم برای تجهیز بیمارستان ها اخذ شود، چراکه تجهیز بیمارستان ها لازمه ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در راستای کنترل و مقابله با ویروس کرونا نیز باید روند مدیریت و نظارت بر تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم به خوبی ادامه یابد.

وی افزود: در زمینه توزیع ماسک مورد نیاز در داروخانه ها باید با مدیریت صحیح بهترین نحوه توزیع مورد توجه قرار گیرد تا مردم در زمینه تهیه این اقلام مشکلی نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: در زمینه نظارت بر قیمت اقلام بهداشتی نیز باید نظارت ها به خوبی پیش برود چراکه مردم به علت تعطیلی کسب و کارها به علت بیماری کرونا تحت فشار هستند و نباید در زمینه تهیه اقلام بهداشتی با مشکل روبرو شوند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات