۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۶۳۹۰۴۵
فجر سلیمانی؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی حضور مردم در حمایت از انقلاب و مقابله با مستکبران

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی حضور مردم در حمایت از انقلاب و مقابله با مستکبران
چهل و یکمین راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه و بصیر تهرانی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، چهل و یکمین راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن صبح امروز با حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه و بصیر تهرانی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

یوم الله 22 بهمن جشن بزرگ انقلاب و حماسه ای مردمی است؛ امروز مردم انقلابی و ولایتمدار تهرانی از کوچک و بزرگ گرفته تا زن و مرد، پیر و جوان، دانشجو و حوزوی آمده اند تا با خلق حماسه ای بی نظیر بار دیگر حمایت 4 دهه از انقلاب اسلامی را باز تعریف کنند. 

راهپیمایی 22 بهمن نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت است؛ حضور میلیونی شرکت کنندگان در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برای دوستان سراسر مایه امید و برای دشمنان مایه یاس و ناامیدی بود.

حضور بی نظیر نسل های سوم و چهارم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن امسال آن هم با سربندهای «من یک سردار سلیمانی‌ام» برای مستکبران و مزدوران دنیا معنایی تلخ داشت جوانان این مرز و بوم امروز نشان دادند که جریان جهاد و مقاومت باانگیزه و قوت بیشتری ادامه دارد.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن منحصر به یک جناح و یا حزب نیست؛ امروز مردم انقلابی تهران از هر نوع سلیقه اجتماعی، دینی و نژادی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده بودند تا نفرت و انزجار خودشان را از مستکبران با حضور خود و سردادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، اسقلال آزادی جمهوری اسلامی اعلان کنند.

مردم بصیر و انقلابی تهران با حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» را به نمایش گذاشتند و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب تجدید بعیت کردند و پرچم طاغوت زمان و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و اسرائیل منحوس را به آتش کشیدند.

راهپیمایان تهرانی با در دست داشتن تصویر سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی اربعین این شهید والامقام را گرامی داشتند و از مسؤولان خواستند همانند سردار دلها سربازی مطیع برای رهبر انقلاب باشند.

گفتنی است در این مراسم پس از سخنرانی رییس جمهور دختر شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه پایانی را قرائت می کند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات