۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۳۷۴۶۱
طرفی خبر داد؛

حمایت از روحانیان همکار با مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا

حمایت از روحانیان همکار با مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا
طرفی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی وابسته به مؤسسه در حال راه اندازی است، گفت: با راه اندازی مجموعه قصد داریم تا به ساماندهی روحانیان فعال وابسته به مؤسسه بپردازیم.
حمید طرفی، مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پاسداشت مناسبت‌های دینی به ویژه در ایام فاطمیه اظهار داشت: مؤسسه در مراکز فعال خود در شهرستان ها، افزون بر برپایی ایستگاه‌های صلواتی، در مساجد و دارالقرآن‌ها و حسینیه‌های زیر نظر به برگزاری مراسمات عزاداری و سخنرانی‌های مذهبی و توزیع غذا پرداخت.

مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) خوزستان افزود: همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در ۶ مرکز مؤسسه حدود ۴ هزار پرس غذا در میان عزاداران توزیع شد، ضمن اینکه همان روز در مسجد فاطمه الزهرای شهرک پیام، مراسم عزاداری برگزار و در پایان از عزاداران برگزار شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در هر کدام از مراکز یک روحانی وجود دارد که فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی را عهده دار است، گفت: مجموعه فرهنگی وابسته به مؤسسه در حال راه اندازی است که به ساماندهی روحانیان فعال مراکز وابسته به مؤسسه خواهد پرداخت تا حمایت‌های مالی هر چند اندک انجام بدهد.

طرفی با بیان اینکه ماهیانه ۸۵۰  سبد ارزاق در میان نیازمندان مؤسسه توزیع می‌شود، ادامه داد: پیگیری ازدواج جوانان تحت پوشش مؤسسه، تهیه نوشت افزار، ثبت نام و خرید کتب درسی دانش آموزان، کمک در تجهیز مدارس دولتی مناطق محروم و حاشیه‌ای از جمله خدمات ارائه شده مؤسسه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمک‌های صورت گرفته خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه در سیل‌های امسال بیان داشت: امسال هزار و ۳۵۰ لباس گرم از سوی مؤسسه تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت پوشش قرار گرفت؛ ضمن اینکه در زمینه دریافت کمک‌های مردمی برای سیل زدگان، کمک‌هایی که از استان‌های فارس و تهران و خیران استان در اختیار مؤسسه قرار گرفت./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات