۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۳۴۹۲۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رونق اقتصادی در گرو بهره مندی از ظرفیت های داخلی است

رونق اقتصادی در گرو بهره مندی از ظرفیت های داخلی است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برای رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی باید بر ظرفیت های داخلی تکیه کرد و از حضور سرمایه گذار نیز بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز در بازدید از پنج طرح صنعتی در خرم‌آباد «الکل‌سازی، کشت و صنعت و طرح توسعه پتروشیمی»، در جمع خبرنگاران، گفت: رفع مشکلات این طرح ها لازمه رونق اقتصادی در استان است.

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات طرح های صنعتی در استان برطرف شده و برخی نیز در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: در این راستا مدیران باید همت و تلاش بیشتری به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دشمنان اقتصاد و معیشت ما را هدف قرار داده اند، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی، مدیریت و تکیه بر ظرفیت ها و توانایی های داخلی باید جلوی دسیسه های دشمن در جنگ اقتصادی گرفته شود.

وی با بیان اینکه راه رونق اقتصادی کشور و رفع مشکلات معیشتی تکیه بر ظرفیت های داخلی است، گفت: باید زمینه حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم ساخت و از این ظرفیت در رفع مشکل بیکاری و اقتصادی اقدام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: باید از ظرفیت سرمایه‌گذاری‌های دولتی و غیر دولتی استفاده کنیم و سرمایه‌های بیشتری را در استان مهیا سازیم و با تلاش و برنامه ریزی آینده بهتری را برای استان رقم بزنیم.

وی بر ضرورت حفظ صنایع موجود در استان و رفع مشکلات بر سر راه این صنایع تأکید کرد و گفت: راه اندازی کارگاه های زود بازده از دیگر اقدامات مؤثر در رفع مشکل بیکاری جوانان  است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات