۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۳۴۸۴۱
در مدرسه سفیران هدایت ولی عصر اهواز؛

دوره ۲ روزه جریان شناسی وهابیت برگزار می‌شود

دوره ۲ روزه جریان شناسی وهابیت برگزار می‌شود
معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت ولی عصر اهواز گفت: دوره شناخت وهابیت، پاسخگویی به شبهات وهابیت و نقد مبانی و جریان شناسی آن از امروز و فردا با حضور ۹۵ طلبه برگزار می‌شود.
حجت الاسلام صادق جعفرپور، معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه در مدرسه سفیران دروس اقتضائی ۱ وجود دارد، عنوان داشت: یکی از اصلی‌ترین موضوعات چنین دروسی شناخت وهابیت، پاسخگویی به شبهات وهابیت و نقد مبانی و جریان شناسی آن است و امسال دوره مذکور را در دو روز و از امروز آغاز کردیم.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت ولی عصر (عج) اهواز با اشاره به اینکه درس شناخت وهابیت، پاسخگویی به شبهات وهابیت و نقد مبانی و جریان شناسی آن هر ۵ سال بصورت دوره‌ای برای طلاب پایه‌های اول تا پنجم برگزار می‌شود، بیان داشت: اساتید دوره جاری از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان معرفی شدند که در این باره حجت الاسلام اشتری، مدرس جریان شناسی وهابیت و حجت الاسلام چلداوی، مدرس مباحث نقد مبانی و پاسخگویی به شبهات هستند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دوره از امروز تا فردا ادامه دارد، اظهار داشت: ۹۵ طلبه پایه اول تا پنجم مدرسه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از ساعت ۷ تا ۱۷ با حضور در کلاس‌ها از بیانات اساتید بهره می‌برند.

حجت الاسلام جعفرپور با بیان اینکه نیمسال اول تحصیلی مدرسه ۵ دی ماه پایان یافت، خاطرنشان کرد: از ۷ تا ۱۹ دی ماه نیز امتحانات نیمسال اول تحصیلی صورت گرفت و بنا شد دوره جریان شناسی وهابیت را در ۲۱ و ۲۲ دی ماه و پیش از آغاز نیمسال دوم تحصیلی در ۲۳ دی ماه برگزار کنیم.

وی با اشاره به حضور طلاب در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی عنوان داشت: امتحاناتی که در روز تشییع پیکر سردار سلیمانی لغو شدند در هفته جاری برگزار می‌شوند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات