۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۶۳۲۳۷۶
در راستای تعامل با ناشنوایان ماهشهری؛

دوره ویژه ناشنوایان در مدرسه صاحب الزمان ماهشهر برگزار شد

دوره ویژه ناشنوایان در مدرسه صاحب الزمان ماهشهر برگزار شد
حجت الاسلام خوشبین با بیان اینکه ماهشهر بیشترین ناشنوا را در سطح استان دارد، گفت: دوره ویژه ناشنوایان برای طلاب برگزار شد تا برای این قشر فعالیت تبلیغی داشته باشند.
حجت‌الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: مؤسسه تخصصی امامت در شهرستان آغاز بکار کرد و طلاب به مدت سه روز در هفته پس از پایان امتحانات نیمسال اول تحصیلی در آن به تحصیل می‌پردازند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) ماهشهر با بیان اینکه پاسخگویی به شبهات وهابیت و یمانی و اعتقادی در مؤسسه تخصصی امامت پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: طلاب برادر پایه سه به بالا در این دوره شرکت کردند.

این مقام مسؤول به برگزاری دوره ویژه ناشنوایان در مدرسه اشاره کرد و گفت: از آنجا که ماهشهر بیشترین ناشنوا «دو هزار نفر» را در سطح استان دارد؛ بنابراین دوره مذکور را برای طلاب برگزار کردیم تا در این وادی فعالیت تبلیغی داشته باشند.

حجت الاسلام خوشبین با اشاره به اینکه دوره هر دو هفته و به مدت دو روز در هفته برگزار می‌شود، عنوان داشت: این دوره در ۶ جلسه و با حضور اساتید متخصص مرکز تبلیغی قم برگزار می‌شود که دو جلسه نخست در هفته گذشته برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۲۵ برادر و شش خواهر در دوره مذکور شرکت کردند، بیان داشت: طلاب پایه‌های اول تا سطح ۲ در این دوره که برای نخستین بار در استان برگزار شده، می‌توانند شرکت کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات