۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۳۲۷۵۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

برخی مسؤولان تفکرات آمریکایی پسند دارند

برخی مسؤولان تفکرات آمریکایی پسند دارند
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم گفت: اشخاصی در کشور وجود دارند که در لباس انقلاب دارای تفکرات آمریکایی پسند هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری دوشنبه شب در جمع مردم کرمان، در مسجد امام حسین کرمان با بیان این که شیطان دشمن مومنان است، گفت: شیطان تنها آن شخصی که به حضرت آدم سجده کرد نیست.

وی با اشاره به این که شیطان واقعی هر شخصی است که در مقابل ائمه الهی قرار گیرد، اظهار داشت: بی تردید آمریکای کنونی مصداق واقعی شیطان است.

این استاد حوزه با بیان این که مومنان نباید مکر خیر خواهی شیطان را باور کنند، ابراز داشت: آمریکا دشمن حقیقی ایران بوده و خیری از سوی آن برای ما وجود ندارد.

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکا با مردم ما دشمنی دارد، اظهار داشت: از نشانه‌های آشکار دشمنی آن‌ها تحریم دارو و قطعات هواپیما‌های مسافربری و ... است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با بیان این که اشخاصی در داخل پیرو خط دشمن هستند، ابراز داشت: آن‌ها با گفتار خود نا امیدی را بین مردم ترویج داده و دشمن را بزرگ نشان می‌دهند.

کارشناس مسائل دینی با اشاره به این که باید شیطان داخلی را بشناسیم، گفت: اشخاصی در کشور وجود دارند که در لباس انقلاب دارای تفکرات آمریکایی پسند بوده و در سخنرانی‌های خود این موضوع را به زبان می‌آورند.

وی با اشاره به این که مومنان کسانی هستند که دشمن خدا را قوی ندانسته بلکه خدا را بزرگ می‌شمارند، اظهار داشت: اشخاصی که وعده فقر و نا امیدی را بین مردم ترویج داده اند، پیرو شیطان هستند.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که باید ببینیم در کجا قرار داریم، خاطر نشان کرد: ما در حال صعود به قله کوه می‌باشیم و در این مسیر گاهی سنگ و موانعی وجود دارد؛ اما باعث عقب نشینی ما نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با اشاره به این که نصرت خداوند نزدیک بوده و ناامیدی ممنوع است، اظهار داشت: دشمن باید بداند که مردم ما دنبال اغراض دنیایی نبوده و دارای نیت‌های معنوی هستند.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که مردانی از مشرق زمین ظهور می‌کنند و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) می‌شوند، ابراز داشت: انقلاب جمهوری اسلامی سبب بیداری مردم منطقه شده و باعث فراهم سازی حکومت اسلامی است.

وی در پایان با اشاره به این که مردم ایران دارای بصیرت بسیار بالایی هستند، گفت: دشمن چند سال هزینه می کند تا فتنه‌ای راه بیندازد؛ اما ملت ایران با هوشیاری کامل نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کنند./۱۳۸۰/پ210/ب1
ارسال نظرات